وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر اینتراخت فرانکفورت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز در هفته بیست و چهارم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

کارلو آنچلوتی:

روز بسیار خوبی برای ما بود که با یک نتیجه خوب در ورزشگاه خودمان همراه شد، اما در نیمه اول به مشکل برخوردیم، بازی برایمان سخت شد. آینتراخت در این نیمه از ما بهتر بود. اگر صادق باشم باید بگویم که آن ها شایسته این چنین شکست های متوالی نیستند (آینتراخت در هفته های اخیر طعم پیروزی را نچشیده است). در نیمه دوم ما بهتر شدیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. حالا اختلاف خوبی در صدر ایجاد کرده ایم، اما باید تمرکزمان را حفظ کنیم. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

 

مانوئل نویر:

فرانکفورت تیمی بسیار تهاجمی بود و ما در مقابل آن ها به مشکل برخوردیم. در بازی ضعف هایی داشتیم و آینتراخت از همان ها استفاده کرد و موقعیت هایی را بر روی دروازه ما ایجاد کرد. در مورد بازی باید بگویم که هر چه از بازی گذشت ما  بهتر شدیم و در نیمه دوم به اوج عملکردمان رسیدیم. 

 

توماس مولر:

بی‌تردید امروز شروع به کاری سخت داشتیم. در 30 دقیقه ابتدایی به عنوان تیم بی‌تمرکز بودیم.مرتکب اشتباه هم شدیم.فرانکفورت هم خوب دفاع کرد و شاید می‌توانست از اشتباهات ما سود برده و به گل برسید. در جریان بازی کیفیت خوب خود را به دست آوردیم و راه پیروزی هموار شد.

 

جروم بواتنگ:

بازگشت دوباره به زمین فوتبال بهترین حس دنیا را دارد، این حس را نمی توان توصیف کرد. از همه دوستان، هم تیمی ها، خانواده و کلیه کسانی که از من حمایت کردند تشکر می کنم. فرم کنونی تیم خوب به نظر می رسد. در نیمه اول مقابل فرانکفورت بد بازی کردیم، اگر بازیکنان فرانکفورت از موقعیت های خود به خوبی استفاده می کردند بازی ۳-۰ تمام نمی شد.

 

روبرت لواندوفسکی:

همیشه وقتی گل می زنم و پیروزی می شویم، خوشحال می شوم. مهم ترین نکته برای من این است که صدرنشین هستیم. من به کورس آقای گلی فکر نمی کنم و برای مهم نیست چند گل کمتر یا بیشتر از اوبامیانگ زده ام. مهم ترین چیز تیم است و ما مقابل آینتراخت بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول چندبار دروازه ما لرزید، برای پیروز شدن باید بهتر بازی کنیم. آن ها عالی بازی کردند و با وجود پیروزی 3 بر 0 ما، بازی راحتی را تجربه نکردیم.  دو سال پیش نیز در چنین شرایطی بودیم. هنوز اهدافی داریم و نباید کار را تمام شده بدانیم و می خواهیم تمامی بازی های باقی مانده در لیگ را نیز پیروز شویم. اگر در بوندس لیگا بهتر بازی کنیم در بازی های لیگ قهرمانان و دی اف بی پوکال نیز عمکلرد بهتری خواهیم داشت. 
 

نیکو کواچ (سرمربی اینتراخت فرانکفورت):

تا دقیقه 37 این دیدار  عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم برای بایرن مشکل ساز شویم، اما نتواسنتیم از فرصت هایمان استفاده کنیم و گل بزنیم. اگر در شهر مونیخ از فرصت های خود استفاده نکنید، جای تعجبی نیست که بایرن مونیخ دروازه شما را باز کند.  نکات مثبت این بازی برای ما از نکات منفی اش بیشتر بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد