وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکته آماری؛ بایرن مونیخ به رکورد گلزنی در 46 بازی خانگی پیاپی دست یافت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گل اول امروز بایرن مونیخ برابر فرانکفورت که توسط روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید، حاکی از آن بود که بایرن در تمامی 46 دیدار خانگی اخیرش در تمامی رقابت ها، گل زده است. 

 

بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز در چارچوب هفته 24 ام بوندس لیگا به مصاف هم رفته بودند که در نهایت مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین کنونی لیگ موفق شد با 2 گل از لواندوفسکی و یک گل از داگلاس کوستا، حریفش را از پیش رو بردارد.

این نتیجه باعث شد آمار گلزنی بایرن مونیخ در بازی های خانگی پس از 25 سال، مورد توجه قرار گیرد. روبرت لواندوفسکی در دقیقه 38، قفل دروازه فرانکفورت را گشود تا باوارایی ها اکنون در 46 بازی خانگی در تمامی رقابت ها، گل زده باشند. این اولین بار بعد از بیش از 30 سال است که بایرن مونیخ به چنین رکوردی دست پیدا می کند. بهترین رکورد آنها گلزنی در 77 بازی پیاپی خانگی بین سال های 1979 تا 1982 است.

گفتنی است گل های دوم و سوم هم از داگلاس کوستا و خود لوا به ثمر رسید تا بایرن اختلافش در صدر جدول بوندس لیگا با لایپزیش، که امروز در برابر وولفسبورگ بازنده شد، به 10 امتیاز برساند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد