وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: دورانم در مونیخ را فاجعه خواندند چون قهرمان اروپا نشدیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گواردیولا می گوید اگر فصل را بدون جام تمام کند یک شکست برای او خواهد بود. 

 

پپ گواردیولا می گوید بدون جام به پایان بردن فصل برای منچسترسیتی برای وی به معنای شکست خواهد بود.

به گزارش BBC، سیتیزن ها در لیگ برتر 10 امتیاز به صدر جدول فاصله دارند اما امید هایشان در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی هنوز زنده است. سرمربی اسپانیایی که به تازگی به عنوان بهترین سرمربی ماه فوریه لیگ برتر انتخاب شد در آستانه بازی امروز برابر میدلزبرو گفت:

“اگر جامی نبرم، برای مدتی طولانی اینجا نخواهم بود. بدون جام فصل خوبی نخواهد بود. می دانم استاندارد هایم چه بوده اند و می دانم چه مسوولیتی بر دوشم است. باید آن را مدیریت کنم. اما می دانم که بر اساس جام هایی که می بریم قضاوت می شویم. دورانم در مونیخ را فاجعه خواندند چون قهرمان اروپا نشدیم. سه قهرمانی پیاپی لیگ، دو قهرمانی جام حذفی بردیم و همیشه در نیمه نهایی و فینال بودیم اما فاجعه بود.
 

منچسترسیتی امروز در جام حذفی رو در روی میدلزبرو قرار خواهد گرفت و چهارشنبه برای رویارویی با موناکو به فرانسه سفر خواهد کرد و پس از آن در لیگ برابر لیورپول بازی خواهند کرد:

“هفته مهمی است. پیش از این در این دو رقابت خوب کار کرده ایم و در لیگ برتر هم خوب بوده ایم اما این هفته خیلی خیلی مهم است. این سه بازی تعیین کننده روند دو ماه بعد خواهند بود.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
milad شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 20:41

پپ عزیز همیشه فقط جام مهم نیست..

دیگه از لام بالاتر تو بایرن کسی نیست.. وقتی اون میگه تو به بایرن خدمت کردی لابد یه چیزی هست..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد