وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: دمبله و برانت توانایی درخشیدن در بایرن مونیخ را دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس به لحاظ ورزشی و توانایی بازیکنان، نقل و انتقالات بعدی بایرن مونیخ را پیش بینی کرده است. 

 

لوتار ماتئوس در ستون اختصاصی خود در نشریه اشپورت بیلد به معرفی خریدهای احتمالی بایرن مونیخ پرداخته است. با توجه به احتمال خداحافظی ژابی آلونسو شاید جذب یک هافبک دفاعی جدید از اولویت های مسئولان فنی باشگاه برای نقل و انتقالات تابستان باشد. ماتئوس بهترین بازیکنانی که بایرن مونیخ از بوندس لیگا می تواند جذب کند می گوید:


نبی کیتا یک هافبک باکس تو باکس محسوب می شود و من را تحت تاثیر قرار داده است. نبیل بن طالب هافبک شالکه من را یاد زین الدین زیدان می اندازد، او هم الجزایری است. البته این مقایسه در حال حاضر نمی تواند درست باشد اما بن طالب به لحاظ فنی کلاس مخصوص خود را دارد. لئون گورتسکا (شالکه) دیگر بازیکنانی است که می تواند در میانه میدان انتظارات بایرنی ها را برآورده کند.

سرج نبری می تواند گام به گام جای ریبری و روبن در بایرن مونیخ را پر کند. عثمان دمبله و یولین برانت هم توانایی درخشیدن در بایرن مونیخ و جانشینی این دو بازیکن را دارند.

ماتئوس درباره جانشین لام هم گفت:


بنجامین هنریکس (بایر لورکوزن) هنوز نتوانسته تمام توانایی خود را نشان دهد ولی به نظرم توانایی های بالایی دارد.

نبیل بن طالب هافبک جوان الجزایری تابستان گذشته با انتقالی قرضی از تاتنهام به شالکه پیوست. باشگاه آلمانی چندی قبل با پرداخت ۱۹ میلیون یورو انتقال بن طالب را دائمی کرد و قراردادی ۴ ساله با او امضا کردند.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد