وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر آرسنال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد تیم فوتبال آرسنال گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

تا پیش از پنالتی بازی سختی بود. در پوشش مناطقی از زمین مشکلاتی داشتیم. در دفاع بیش از حد باز بازی کردیم و آرسنال هم همان طور که انتظار داشتیم ما را تحت فشار قرار داد. باید بازی را بهتر از این‌ها کنترل می‌کردیم. ضمن اینکه بازی با توپ‌مان در این بازی به خوبی همیشه نبود. با این حال، زمانی که 5-1 پیش هستید، حفظ تمرکز کار دشواری‌ست. اگرچه قبل از بازی هم در این باره با بازیکنان صحبت کرده بودیم اما این احساس [پیش بودن] ناخود آگاه بر شما چیره می‌شود و تغییر آن دشوار است. بازی از آنچه نتیجه می‌گوید، دشوارتر بود. نتیجه، گویای اتفاقات روی داده در زمین بازی نیست. آرسنال حتی با وجود ده نفره شدن هم خیلی خوب بازی کرد. آینده ونگر؟ نمی‌دانم. من مالک آرسنال نیستم. اما ونگر تجربه بیشتری نسبت به من دارد و می‌تواند اوضاع را مدیریت کند. شانس قهرمانی بایرن مونیخ در اروپا؟ واقعا تیم باکیفیت و رقابت‌طلبی هستیم اما در لیگ قهرمانان اروپا این جزئیات هستند که سرنوشت بازی‌ها را تعیین می‌کنند. امروز و مقابل آرسنال به دردسر افتادیم. تا اینکه یک پنالتی به دست آوردیم و بازیکن حریف اخراج شد. با این اتفاق، بازی تمام شد. پیش بینی اینکه در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، واقعا دشوار است اما به خودمان ایمان داریم. توماس مولر؟ من فقط اجازه دارم از یازده بازیکن استفاده کنم. او بازیکن مهمی برای ماست و در بازی بعدی به ما کمک خواهد کرد.

 

مانوئل نویر:
من سعی کردم توپ را بگیرم، سعی کردم دستم را بالا بیاورم اما سرعت توپ بسیار بالا بود. فکر می کنم در این گل نکات ریزی نادیده گرفته شدند و خودم را در این صحنه بدشانس هم می دانم. به نظرم ۱۰ دقیقه ابتدایی کمی خوب و متفاوت با دقایق بعدی بازی کردیم. بعد از ۱۰ دقیقه بازی ما در سراشیبی قرار گرفت. نگران نباشید، انتظار چنینی بازی سختی در اینجا را داشتیم. نمی خواستیم که غافلگیر شویم و در پایان همه چیزی خوب پیش رفت.

 

متس هوملس‌:

بسیار خوشحالم که توانستیم پیروز این بازی شویم و به دور بعد راه پیدا کنیم. پنالتی که به سود ما گرفته شد و اخراج بازیکن آرسنال کار ما را بسیار راحت کرد و این پیروزی پر گل را به دست آوردیم. در نیمه نخست هم چند فرصت گلزنی داشیم. با این حال نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و این آرسنال بود که بهتر ظاهر شد اما در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و با شایستگی به دور بعد صعود کردیم.

 

کارل هاینس رومنیگه:

بازی آسانی در لیگ قهرمانان وجود ندارد، آرسنال بخوبی بازی کرد و حتی گل دوم انها بسیار نزدیک بود. من رویا نمی بینم! هنوز فقط در مرحله یک چهارم نهایی هستیم، در حال حاضر نمایش خوبی داریم و باید پله به پله جلو برویم.

 
آرسن ونگر (سرمربی آرسنال):

لحظات دشواری بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و شانس‌های زیادی هم داشتیم. بایرن مونیخ را تحت فشار گذاشته بودیم. معتقدم بازی را همان گونه که می‌خواستیم شروع کردیم. هضم آنچه اتفاق افتاد، دشوار است. تیم من تلاش زیادی در این بازی به خرج داد و خیلی هم خوب بازی کرد. وقتی ده نفره می‌شوید و باید چهار گل بزنید، خود به خود به بازیکنان، غیرممکن بودن انجام آن، القا می‌شود. فکر می کنم در این بازی در تصمیمات داوری هم بدشانسی آوردیم. آن صحنه روی والکات بدون شک پنالتی بود. در صحنه پنالتی آنها هم لواندوفسکی در آفساید بود. پس از اخراج کوشیلنی که معتقدم غیرقابل توضیح و مضحک بود، به پایان بردن بازی برای ما خیلی دشوار شد. باز هم می‌گویم تیم من خوب بازی کرد اما نقطه عطف بازی همان اخراج بود. من به شخصه از هوادارانی که پول زیادی را هزینه کردند تا چنین دیداری را ببینند، عذرخواهی می‌کنم. تصمیم داور در صحنه پنالتی ما را کشت و مرا عصبانی کرد. ما نشان دادیم که می‌توانیم با بایرن مونیخ رقابت کنیم. این را در نیمه اول نشان دادیم. معتقدم این باشگاه در فرم مطلوبی به سر می‌برد. کاری که باید برای تغییر این شرایط انجام دهیم، کسب نتیجه‌ای مطلوب در بازی بعدی‌ست. اعتراضات هواداران؟ حرفی ندارم. آیا این بازی آخرین حضور من روی نیمکت آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا بود؟ نمی‌دانم.

 

هکتور بیرین (بازیکن آرسنال):

همه بازیکنان و کادر فنی تیم، در کنار ونگر خواهند بود چرا که وی  این تیم را تشکیل داده است. شرایط فوتبال متغییر است، یک روز در بهترین شرایط خود هستید و یک روز هم کاملا برعکس می شود. در حال حاضر روز های خوبی را پشت سر نمی گذاریم ولی باید تلاش کنیم تا شرایط را تغییر دهیم. ماندن ونگر؟ قطعا. او کسی بود که در آرسنال به من فرصت بازی داد. بسیاری از بازیکنان تیم نیز هم نظر من هستند و حتی این موضوع را در رختکن بعد از بازی عنوان کردند. ما علاقه داریم که ونگر فصل بعد هم سرمربی ما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد