وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: احترام زیادی برای ونگر قائلم؛ نویر صد در صد بازی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها در مورد بازی تیمش مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان صحبت کرده است.  

بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر لندن به مصاف آرسنال خواهد رفت. شاگردان آنچلوتی دیدار رفت را با حساب 5 بر 1 در آلیانتس آرنا پیروز شدند.

به نقل از SPORT1، کارلو آنچلوتی در موردغایبان تیمش و اهمیت این بازی صحبت کرده است.

“این بازی، دیداری حساس است و ما می خواهیم از تمام قابلیت های خود بهره ببریم تا برنده این جدال باشیم. آرسنال بازی هجومی انجام خواهد داد، اما ما به مانند بازی رفت بازی خواهیم کرد.
 

آنچلوتی در مورد بازی تاریخی میلان مقابل دپورتیوو لاکرونیا در فصل 04-2003  لیگ قهرمانان و کامبک عجیب لاکروینا مقابل میلان، گفت:

“من سعی می کنم آن بازی را فراموش کنم. زیبایی فوتبال در همین است که نمی دانید هر لحظه ممکن است چه اتفاقی رخ بدهد.
 

وی در مورد مولر گفت:

“من سعی می کنم در بازی فردا بهترین ترکیب را به داخل زمین بفرستم و نمی دانم توماس از ابتدا بازی می کند یا خیر، اما بی شک او بازیکن مهمی برای ما در دیدار فردا است.
 

کارلتو در مورد همتای خود در آرسنال گفت:

“ما مجبوریم با انتقادات زندگی کنیم. آرسن مربی بسیار با تجربه ای است و من مطمئنم که او می تواند به خوبی این شرایط را کنترل کند. من با او رابطه خوبی دارم و برایش احترام زیادی قائلم. هر مربی نمی تواند به مانند او چنین عملکرد درخشانی داشته باشد.
 

وی در ادامه افزود:

“تیاگو بازیکن بسیار مهمی برای ما است و در فرم بسیار خوبی قرار دارد. تمام بازیکنان تیم در فرم خوبی هستند. داگلاس کوستا نیز آماده است و مشکلی برای بازی ندارد. رافینیا بازیکن باتجربه تری است و در بازی فردا به جای لام که محروم است به میدان خواهد رفت. نویر نیز امروز با تیم تمرین نکرد. او مصدومیت جزئی دارد، اما 100 درصد در بازی فردا به میدان خواهد رفت.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 01:41

پیش به سوی له کردن آرسنال درخانه اش وصعود مقتدرانه به مرحله بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد