وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر: فردا کاملا متفاوتی انجام خواهیم داد؛ مرته ساکر: باید نتیجه را برگردانیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی توپچی ها در مورد بازی تیمش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان صحبت کرده است.  

در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال در خانه میزبان بایرن مونیخ است. بازی رفت با حساب 5 بر 1 به سود تیم فوتبال بایرن مونیخ به پایان رسید.

به نقل از میرر، آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار حاضر شد و در مورد این بازی و البته مسائل پیش آمده در مورد الکسیس سانچز و زمان پایان قرارداد وی صحبت کرد.

“سانچز هنوز 15 ماه با باشگاه قرارداد دارد، اما تصمیم در مورد آینده او در تیم، کاملا به باشگاه مربوط است. در مورد حواشی اخیر من چیزی نمی دانم که توضیح بدهم. هنوز تصمیم نگرفتم که سانچز در ترکیب فردا باشد یا خیر، اما امیدوارم برای بازی فردا شب کاملا آماده باشد.
 

“به نظرم فردا بازی کاملا متفاوتی نسبت به دیدار دور رفت انجام خواهیم داد. تمام بازیکنان آماده نبرد هستند. در دنیای کوچکی زندگی می کنیم؛ اگر کمی اشتباه کنید، همه می گویند که شما با تمام قوا بازی نکردید.
 

وی در ادامه افزود:

“من این باشگاه را ساختم و همیشه موفقیت باشگاه را می خواهم و برای تصمیم گیری نیاز به کمی زمان دارم. عملکرد حاصل، عملکرد تیمی است نه انفرادی. روند نتیجه گیری ما به عوامل مختلفی بستگی دارد.
 

وی در مورد غیبت مسوت اوزیل نیز گفت:

“به نظرم او از نظر فیزیکی آماده این بازی نیست و در بازی فردا حضور نخواهد داشت. فکر می کنم برای بازی های آخر هفته او به ترکیب تیم بازگردد.
 

 

پر مرته ساکر نیز در کنفرانس پیش از بازی حضور داشت و در مورد این دیدار صحبت کرد:

“همه در تیم می خواهند تلاش کنند. ما 25 بازیکن  یا 25 گزینه برای این دیدار داریم. نتیجه این دیدار بستگی به ایجاد موقعیت و استفاده از آن ها دارد و این تنها مربوط به یک بازیکن نیست. در بازی رفت عملکرد خوبی نداشتیم و باید نتیجه را برگردانیم، باید دوباره قدرتمان را نشان دهیم. حتی اگر بهترین بازیکنانمان را هم نداشته باشیم بازهم شانس داریم و باهم متحد هستیم. ونگر مربی خوبی است و ما به او اعتماد داریم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 01:39

چه قدر خوش خیال!امیدوارم فردا بایک بازی زیبا ومهیج والبته حساب شده آرسنال را درلندن نیز به چهارمیخ بکشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد