وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: احتمالا قرارداد کومان را دائمی می کنیم؛ بن عطیه در یوونتوس می ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینتس رومنیگه خبر از خرید دائمی کومان از سوی بایرن مونیخ داده است. 

 

مدیر اجرایی بایرن مونیخ اعلام کرده آنها تمایل دارند خرید کینگزلی کومان را دائمی کنند و به این ترتیب مهدی بن عطیه هم در یوونتوس ماندنی خواهد شد.

این جوان فرانسوی با قرارداد قرضی دو ساله، در سال 2015 به آلیانتس آره نا آمد و توانست طی فصل اول حضورش در این تیم آلمانی، شش گل و 12 پاس گل در تمام رقابت ها به نام خود ثبت کند. علی رغم اینکه کومان بعد از یورو 2016، مدتی برای رسیدن به فرم آرمانی، به مشکل خورد، رومنیگه در صحبت با توتو اسپورت، خبر از دائمی شدن قرارداد وی و ماندن بن عطیه در تورین، داده است:

“گزینه ای در خصوص خرید دائمی کومان وجود دارد که تا 30 آوریل (10 اردیبهشت 96)، معتبر است. بعد از یورو تا حدودی برای برگشتن به فرم خوبش، مشکل داشت، ولی اخیرا به شرایط خوب خودش بازگشته است. احتمالا تصمیم بگیریم از بند موجود در قرارداد برای خرید دائمی او، استفاده کنیم.
 

“در خوب بودن بن عطیه شکی نیست، ولی متاسفانه شرایط بدنی او را از رسیدن به فرم مورد نظر، باز داشته است. در هر حال، فکر می کنم او در تورین بماند، چون در این خصوص به توافقات خوبی با یوونتوس رسیده ایم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد