وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: چند سال قبل نمی توانستم شکست را هضم کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یاشوا کیمیش می گوید در حال حاضر با شکست ها بهتر کنار می آید. 

 

یاشوا کیمیش به عنوان یکی از گزینه های اصلی مسئولان بایرن مونیخ بازی در سمت راست خط دفاعی برای فصل آینده مطرح شده است. این بازیکن در مصاحبه با مرکور می گوید بیشتر ترجیح می دهد در پست هافبک بازی کند. کیمیش همچنین درباره حس شکست گفت:


از دوران بچگی ام هیچ وقت نتوانسته ام با شکست کنار بیایم و فرقی نمی کرد این شکست در فوتبال باشد یا در جایی دیگر. امروزه بهتر این مسئله را درک می کنم. تنها در مواقعی که چیزی واقعا بد باشد و اتفاقی بزرگ رخ داده باشد گریه می کنم. خوشبختانه در بایرن مونیخ از تعداد شکست هایم کم شده است. شاید موقع کسب عناوین به دلیل به سرانجام رسیدن موفقیت ها و تخلیه سختی ها اشک بریزم.

کیمیش درباره پست بازی اش گفت:


در جوانی هم در پست مدافع راست بازی کرده ام و در چند وقت اخیر هم این اتفاق رخ داده است اما من یک هافبک هستم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد