وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: علاقه ای به جام کنفدراسیون ها ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس می گوید به تصمیم یواخیم لوو برای بردن بازیکنان به جام کنفدارسیون ها احترام می گذارد. 

 

یواخیم لوو از مدت ها قبل عنوان کرده که تیم ملی آلمان با تیم دوم خود در جام کنفدراسیون ها شرکت خواهد کرد. لوو قصد دارد در این بازی ها به بازیکنان جوانی که در چند وقت کمتر فرصت بازی پیدا کرده اند بازی دهد.

هوملس در مصاحبه با اشپورت بیلد درباره جام کنفدارسیون ها و طرح لوو گفت:


تورنمنت ها پر از بدشانسی هستند. من لوو را در می کنم و بازیکنان که در چند وقت اخیر زیاد بازی کرده اند باید استراحت کنند. من از این تصمیم عصبانی نیستم. صادقانه بگویم قبلا هرگز رقابت های جام کنفدراسیون ها را نگاه نکرده ام، علاقه ای به این رقابت ها ندارم. فکر می کنم این رقابت ها برای بازیکنان جوان ما بسیار مهم خواهد بود و می توانند برای تعدادی از آن ها برای جام جهانی ۲۰۱۸ مفید باشد.

مدافع میانی بایرن مونیخ همچنین درباره مصدومیتش در بازی مقابل شالکه گفت:


شاید بتوانم روز جمعه به تمرینات برگردم. به نظر من دلیلی برای عدم حضور در تمرین روز جمعه وجود ندارد و من خوشحال می شوم اگر روز جمعه در پرواز تیم حضور داشته باشم. اگر هم مشکلی داشته باشم من زمانم را با ماساژ و ریکاوری سپری می کنم و می توانم از تلوزیون بازی تیمم را نگاه کنم.

 بایرن مونیخ روز شنبه در دیداری حساس و دشوار در زمین کلن به میدان خواهد رفت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد