وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اطمینان زوله از حضور موفق در بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با وجود رقابت تنگاتنگ در خط دفاع بایرن، نیکلاس زوله جوان آماده است تا برای حضور در ترکیب اصلی با هم تیمی های جدیدش رقابت کند. 

 

نیکلاس زوله از موفقیت خود در بایرن اطمینان دارد و هیچ نگرانی بابت میزان بازی کردنش در آلیانز آرنا ندارد. این مدافع جوان و تنومند در انتهای فصل به همراه رودی هم تیمی خود در هوفنهایم به تیم قهرمان بوندسلیگا، بایرن مونیخ خواهد پیوست.

زوله از بدو ورود رقبای قدرتمند و با سابقه ای را پیش روی خود خواهد دید. هوملس و بوآتنگ زوج ثابت خط دفاع آلمان به همراه خاوی مارتینز که این فصل فوق العاده کار کرده، کار را برای مدافع جوان برای حضور در ترکیب اصلی فوق العاده سخت خواهد کرد. اما مدافع جوان که در سال 2016 اولین بازی خود برای رده بزرگسالان آلمان را انجام داد با این چالش کنار آمده و به توانایی های خود اطمینان کامل دارد به گزارش fourfourwto ، زوله در آخرین مصاحبه اش گفت:

” اگر متعاقد نشده بودم که توانایی بازی در ترکیب اصلی بایرن را دارم این انتقال را انجام نمی دادم. بایرن هر فصل بازی های زیادی انجام می دهد. برای من اهمیت ندارد بقیه چه می گویند یا به چه می اندیشند. آنچه اهمیت دارد احساس من، خانواده و آشنایانم است.
 “

نیکلاس زوله این فصل از ارکان اصلی هوفنهایم بوده و در 21 بازی بر ای این تیم به میدان رفته است. او همچنین عضو ثابت تیم المپیک آلمان در ریو بود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 00:02

من نیزمعتقدم او دربایرن خواهد درخشید وسالهای زیادی دربایرن خواهدماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد