وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: شخصیت مولر برای تیم مهم است؛ کیمیش می تواند یک لام جدید باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به گزارش Sport1 کارلو آنچلوتی پس از پیروزی چشم گیر برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس خبری پیش از دیدار حساس برابر هرتا برلین حاضر شد و با تمجید از توماس مولر و وضعیت بازیکنان شروع به صحبت نمود. 

 

” خود توماس مولر و شخصیت او برای تیم بسیار مهم است. فرنک ریبری به این بازی نمی رسد اما در بازی بعد مقابل هامبورگ و یا دیدارهای بعدی حاضر خواهد بود اما ژروم بواتنگ به سه هفته زمان نیاز دارد.
 “

کارلتو در مورد احتمال استفاده از خاوی مارتینز در خط هافبک و همچنین زمان استفاده از بواتنگ ادامه داد:

” من می دانم خاوی مارتینز یک هافبک بسیار خوب است و می واند یک گزینه برای این پست باشد. وضعیت جسمانی بواتنگ خوب است او این هفته با تیم تمرین کرده است اما هنوز به 3 هفته زمان برای بازگشت به میدان نیاز دارد.
 “

کارلو با تمجید از کیمیش میگوید:

” کیمیش می تواند یک لام جدید باشد، او کیفیت مناسب و لازم برای بازی در پست های مختلف را داراست و شخصیت قوی ای دارد. من بازیکنانی که شخصیتی حرفه ای همچون او را دارند دوست دارم.
 “

در مورد بازی آرسنال و احتمال رفتن ونگر؟

” ما باید همیشه به عملکردمان نگاه کنیم، آرسنال در پایان نیمه اول کار را برای ما سخت کرده بود. من بهترینها را برای آرسن آرزو می کنم، چه در آرسنال و چه در باشگاهی دیگر، کاری که او انجام داده است شایسته افتخار است. اگر او فکر می کند زمان خوبی برای رفتن است خودش باید در این باره تصمیم بگیرد.
 “

ترکیب تیم؟

” ما شاید به نسبت بازی با آرسنال تغییراتی داشته باشیم. توماس مولر یک بازیکن بسیار مهم است حتی اگر گلی به ثمر نرساند، بعد از دیدار روز چهارشنبه توماس بسیار راضی بود، او و شخصیتش برای تیم مهم است.
 “

هرتابرلین؟

” هرتا یک حریف بسیار قوی است و ما باید بسیار متمرکز باشیم، بوندسلیگا یک رقابت دیگر است. بازی مقابل آرسنال به ما اعتماد بنفس بیشتری می دهد.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد