وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: کیمیش به خوبی می تواند جای لام را پر کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که کیمیش توانایی بازی در پست فیلیپ لام، در دفاع راست را به خوبی دارد.  

فیلیپ لام کاپیتان با سابقه باوارایی ها هفته گذشته اعلام کرد که در پایان فصل از دنیای مستطیل سبز خداحافظی خواهد کرد. حال رومنیگه، یاشوا کیمیش را جانشین ایده آل برای فیلیپ لام می نامد.

به نقل از سایت Fourfourtwo، بایرن در فصل نقل و انتقالات زمستانی، سباستین رودی از هوفنهایم را برای جانشینی احتمالی لام خریداری کرد. با این حال رومنیگه از کیمیش به عنوان یکی از گزینه های مطلوب برای پست دفاع راست نام برد، در حالی که خود این بازیکن علاقه بیشتری به بازی در خط میانی را دارد.  رومنیگه طی مصاحبه ای با بیلد در این خصوص گفت:


در حال حاضر، کیمیش دفاع راست تیم ملی آلمان و بازیکن بایرن است. من فکر می کنم که او کیفیت بالای خود را در یورو ۲۰۱۶ برای بازی در پست دفاع راست به نمایش گذاشته است و می تواند در آن جا به بازی گرفته شود. البته این به نظر کارلو آنچلوتی بستگی دارد که از وی در پست دفاع کناری و هافبک بازی بگیرد. اما من فکر می کنم که کیمیش یکی از گزینه های موجود برای پست دفاع راست است، حتی اگر جانشینی فیلیپ لام راحت نباشد.

فیلیپ لام موفق شد بیش از ۵۰۰ بازی برای بایرن انجام دهد و با این تیم به قهرمانی اروپا در فصل ۲۰۱۲/۱۳ برسد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد