وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر آرسنال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد تیم فوتبال آرسنال گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

کارلو آنچلوتی:

فوتبالی فوق العاده بازی کردیم. از نتیجه و فوتبالی که تیمم ارائه داد کاملا راضی هستم. فضای خوبی در کناره ها نصیب ما شد خصوصا جایی که روبن و لام کار می کردند. همچنین موقعیتی که تیاگو در آن بازی می کرد برای ما بسیار مهم بود، او به خوبی توپ ها را پخش می کرد. تیاگو بسیار خوب بازی کرد و موفق به زدن دو گل هم شد، نمایشی کامل داشت. نتیجه برای ما بسیار خوب بود اما هنوز پایان کار نیست. ما هنوز بازی برگشت را در پیش داریم متاسفانه. نتیجه بازی بسیار مهم است، اما ما هنوز یک بازی در لندن خواهیم داشت.

 

فیلیپ لام:
قبل از اعلام ضربه پنالتی برای آرسنال ما خیلی خوب بازی می کردیم، اما بعد از آن بازی برای ما خوب پیش نرفت، اما در نیمه دوم بازی با شور و هیجان زیادی دنبال شد. آرسنال قبل از پایان نیمه اول دو موقعیت گلزنی داشت اما بسیار خوب شد که وقت استراحت از راه رسید. در بین نیمه به خوبی برای ادامه بازی آماده شدیم و در زمان خیلی خوبی گل دوم را به ثمر رساندیم و گل های بعدی هم پس از آن از راه رسیدند. در بازی برگشت باید حداقل یک گل بزنیم، اما در هر صورت این بازی شروع خوبی بود. ما به خوبی بر بازی مسلط شده بودیم و به خوبی پاس ها را رد و بدل می کردیم. همچنین سازماندهی خوبی داشتیم و به خوبی دفاع کردیم.

 

مانوئل نویر:

آرسنال می خواست فوتبال بازی کند و فقط به فکر دفاع نبود و به همین دلیل فضاهای زیادی را به دست آوردیم و عصر خوبی را رقم زدیم. هنوز باید منتظر بمانیم اما در کل کمی هم بدشانس بودیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

 

آرین روبن:
بازی کمی مثل بازی های آماده سازی و دوستانه بود. فوتبالی که به نمایش گذاشتیم فوق العاده نبود. بازی متفاوتی بود زیرا آرسنال هم دوست داشت بازی کند. آنها فواصل زیادی در بین خطوط به ما دادند. ما هم عملکرد هجومی خوبی داشتیم. می‌توان گفت که هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده است ولی طبیعتا صعود ما به دور بعد تمام شده است. به هم گفتیم که باید کار را همین جا تمام کنیم. سر بازیکنان آرسنال را بالای دار دیدیم. هنوز کار تمام نشده و نباید اجازه دهیم این پیروزی از دستمان برود. باید بگویم که از عملکرد امروزمان کمی تعجب کردم. تیم شخصیتش را نشان داد.

 

تیاگو آلکانتارا:

آرسنال یک تیم خوب است، آنها در نیمه اول کار را برای ما دشوار ساختند اما در نیمه دوم ما با شدت بازی کردیم و به حرکت در آمدیم، کار ما در نیمه دوم غیر قابل انتظار بود! در اولین گل من حرکت لواندوفسکی غیر قابل درک بود، او بهترین هافبک است!

 

روبرت لواندوفسکی:

پس از آغاز نیمه دوم ما توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم اما آرسنال دیگر قادر نبود هیچ کاری انجام دهد. جای سئوال است که چرا داور وقتی حریف بازی خطرناک انجام داد و با کف پا به سوی توپ آمد ضربه پنالتی اعلام کرد. اما این دیگر مهم نیست چون ما بعد از آن چهار گل به ثمر رساندیم.

 

کارل هاینس رومنیگه:

به عنوان یک تیم در نیمه دوم واکنش نشان دادیم، این باورنکردنی بود، آرسنال در نیمه اول خیلی قوی بود. بهترین بازیکن امروز در زمین تیاگو بود نه تنها بخاطر دو گل او بلکه بخاطر کارهایی که امروز انجام داد. اما برای توماس مولر نیز بسیار خوشحال هستم او کار خود را بخوبی در زمین انجام داد.

 

آرسن ونگر (سرمربی آرسنال):
ما گل دوم را دریافت کردیم و از آن مهم تر لورن کوشیلنی را از دست دادیم و این ها باعث شد تیم از نظر ذهنی از هم بپاشد. به دنبال بهانه نمی گردم، بایرن مونیخ در مجموع بهتر از ما بود، آن ها در نیمه دوم به مراتب بهتر عمل کردند و ما سطح بازی خود را از دست دادیم. با بایرن مونیخ تبریک می گویم، آن ها خیلی بهتر از ما بودند. گل سوم آن ها تیر خلاص بود و ما پاسخی برای آن نداشتیم. البته که در این سطح و به این شکل باختن شوکه کننده است. فکر نمی کنم این که من چه احساسی دارم مسئله چندان مهمی باشد، البته که احساس ناامیدی می کنم.

 
لورن کوشیلنی (بازیکن آرسنال):

در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست. ما حرفه ای هستیم و یک بازی برگشت نیز هست که برای پیروزی خواهیم جنگید ولی پس از چنین بازی بسیار دشوار خواهد بود. ولی خواهیم جنگید زیرا حرفه ای هستیم و همینطور اینکه ما آرسنال هستیم. نمی‌دانم چه شد. فکر می‌کنم نیمه اول خوب بودیم، درواقع همانطور که باید بودیم و به حریف فرصت و فضا ندادیم. وقتی بازی 1-1 بود اوضاع خوب پیش رفت ولی پس از اینکه گل دوم را خوردیم، فکر می‌کنم باید مستحکم تر می‌بودیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 17:01

پیش به سوی له کردن تمام رقبا وفتح جامهای بسیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد