وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال: قصدی برای ترک بایرن مونیخ ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرتورو ویدال با اعلام این موضوع که قصد ترک بایرن مونیخ را ندارد و هم او در این تیم خوشحال است و هم خانواده اش در مونیخ احساس راحتی می کنند به شایعات پیوستنش به چلسی در پایان فصل خاتمه داد. 

 

آرتورو ویدال هافبک ۲۹ ساله بایرن مونیخ می گوید پیشنهادی از تیم های انگلیسی نداشته و قصد ترک بایرن مونیخ را هم ندارد. در ماه های اخیر رسانه های انگلیس اخبار و شایعات زیادی مبنی بر علاقه چلسی به جذب ویدال منتشر کردند.

ویدال در مصاحبه با اشپورت بیلد درباره این اخبار گفت:


این ها فقط شایعات بودند که خیلی زود محو شدند. من چهار سال زیر نظر کونته در چلسی بازی کردم، چهار سالی که بسیار موفقیت آمیز بود. در حال حاضر هیچ دلیلی برای ترک بایرن مونیخ نمی بینم. من این پیراهن را با افتخار برتن می کنم. من و خانواده ام اینجا احساس راحتی می کنیم و فرزندان ما خوشحال هستند. من هنوز اهداف زیادی در مونیخ دارم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد