وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چمبرلین: بایرن مونیخ روئین تن نیست؛ می توانیم برابر آنها پیروز شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، چمبرلین در آستانه دیدار حساس آرسنال برابر بایرن مونیخ با وبسایت باشگاه درباره رقیب بزرگ اروپایی خود صحبت کرده است. 

 

دیدار فردا شب بایرن مونیخ و آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا هفتمین رویارویی دو تیم از فوریه 2013 خواهد بود و الکس اکسلید چمبرلین نسبت به این بازی حساس خوشبین است.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه آرسنال، هافبک انگلیسی درباره این بازی گفت:

“یادم می آید که در امارات برابر آنها شکست خوردیم و وویچک می توانست اخراج شود. یادم می آید که در 20 دقیقه ابتدایی آن بازی بسیار قوی بودیم و بر بازی تسلط داشتیم؛ جمعیت پشت ما بود و به خود باور داشتیم و مشکلات بسیاری برای آنها ایجاد کردیم. خاطرات بد داشته ایم و خاطرات خوب.  زمان هایی بوده است که برابر آنها به تقلا افتاده ایم و این نشان می دهد چه تیم قوی ای هستند. زمان هایی هم بوده است که برابر آنها بسیار خوب کار کرده این و این نشان می دهد آنها روئین تن نیستند.
 

“آنها تیم خوبی هستند و ما هم همینطور. می توانیم برای آنها دردسر درست و کنیم و پیروز شویم. تجارب خوبی هم در آلیانز داشته ایم. فکر می کنم یکبار در دیداری سخت مساوی کردیم و آنجا پیروز هم شده ایم. در طول سال های گذشته به خودمان ثابت کرده ایم که می توانیم نتجیه خوبی بگیریم؛ فقط باید روی نحوه انجام آن تمرکز کنیم و برنامه ای داشته باشیم و آن را در روز بازی پیاده کنیم. این تفاوت را رقم خواهد زد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Ali چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 01:42 http://vampireoriginals3.blogfa.com

بایرن میزنه

محمد چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 15:10

اینها چه قدر خوش خیال اند بایرن امسال همه را برای رسیدن به سه گانه له خواهد کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد