وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: از بایرن مونیخ نمی توانید به باشگاه بزرگتری بروید؛ آرسنال یک تهدید است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن از علاقه زیاد خود به بایرن مونیخ گفت. 

 

آرین روبن وینگر 33 ساله و هلندی بایرن مونیخ با عقد قرارداد مجدد با بایرن مونیخ تا سال 2018 به تمامی شایعات پیرامون خود پایان داد. به گزارش FFT روبن در مورد اینکه هرگز به فکر ترک بایرن نبوده است عنوان داشت:

” برای من گزینه های زیادی وجود ندارد، من در یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی می کنم و احساس بسیار راحتی در این تیم دارم. شما نمی توانید از بایرن رو به پیرشفت بروید چون گام بالاتری برای شما وجود نخواهد داشت ( باشگاه بزرگتر از بایرن وجود ندارد).
 “

روبن ادامه می دهد:

” این امر می تواند متفاوت باشد، و شما باید پس از آن برای خودتان تصمیم بگیرید. آیا شما می خواهید یک گام به عقب بردارید؟ یک تغییر نهایی می خواهید؟ ویا خوشحال هستید؟ این بسیار آسان بود چون من در باشگاه بسیار خوشحال هستم و بایرن یک باشگاه فوق العاده است. هر بازیکنی، و حتی بازیکنان سابق بایرن همه خواهند گفت: هرگز باشگاه را ترک نخواهند کرد! راه من فکر می کنم با بایرن باشد و برای همین قرارداد خود را تمدید کردم.
 “

روبن در مورد بازی با آرسنال ادامه می دهد:

” من فکر می کنم آرسنال نسبت به سال قبل پیشرفت کرده است، ما در طول سالهای گذشته بارها با انها روبه رو شده ایم و همواره پیروز شده و به دور بعد راه یافته ایم. اما فکر می کنم با وضعیت موجود این سخت ترین بازی ما باشد. آنها سطح خود را بالا برده اند و برای هر تیمی در لیگ قهرمانان تهدید محسوب می گردند و می توانند کار را دشوار کنند. ما به اعتماد به نفس بالایی داریم اما به یک بازی 50-50 می رویم.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
hosein002 سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 19:33

باشگاه بزرگتری وجود نداره که بتونن برن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد