وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر به قولش وفا می کند؛ پیتر چک در بازی با بایرن مونیخ نیمکت نشین است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اوسپینا در بازی مقابل بایرن مونیخ از ابتدا درون دروازه توپچی ها قرار می گیرد.  

طبق گزارش تلگراف انگلیس، آرسن ونگر قصد دارد در بازی با بایرن مونیخ روی قولش بماند و دروازه بان کلمبیایی خود را درون دروازه تیمش قرار دهد و به این ترتیب پیتر چک سنگربان باتجربه توپچی ها در این مسابقه نیمکت نشین خواهد بود.

پیتر چک که در این فصل دروازه بان اصلی آرسنال در لیگ برتر بوده، با صلاحدید سرمربی تیم و حضور اوسپینا در بازی های حذفی نیمکت نشین بوده تا فرصتی هم برای دروازه بان کلمبیایی آرسنال فراهم شود. در واقع در تابستان اوسپینا با توجه به فرصت کم بازی در ترکیب آرسنال به دنبال ترک این تیم بود ولی در نهایت با ونگر به این توافق رسید که در بازی های اروپایی و حذفی برای آرسنال به میدان برود.

به این ترتیب ونگر قصد ندارد زیر قولش بزند و اوسپینا در بازی مقابل بایرن مونیخ از ابتدا برای آرسنال به میدان خواهد رفت و چک نیمکت نشین خواهد بود. اوسپینا در این فصل در هر شش بازی آرسنال در لیگ قهرمانان به میدان رفته و البته علاوه بر بازی مقابل بایرن، او در مسابقه جام حذفی مقابل ساتن یونایتد نیز درون دروازه توپچی ها قرار می گیرد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 17:13

مثلا اگه باشه میخواد چکار کنه؟چه باشه چه نباشه له میشن

محمد سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 22:22

بایرن پیروز میدان خواهدبود حالا هرکسی میخواهد در زمین باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد