وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: مطمئنم گواردیولا در منچسترسیتی موفق می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن در مورد موفقیت پپ در منچسترسیتی هیچ تردیدی ندارد. 

 

اگرچه پپ گواردیولا در فصل اول حضورش در منچسترسیتی نتوانسته خیلی انتظارات را برآورده کند ولی آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ باور دارد که پپ در این تیم موفق خواهد شد. روبن که سابقه سه سال همکاری با پپ را در بایرن مونیخ دارد، در مصاحبه با ایندیپندنت چنین گفته است:


در مورد پپ هیچ تردید و شکی ندارم. من شناخت خیلی خوبی از فلسفه و طرز تفکر پپ دارم. همین طور لیگ برتر را هم به خوبی می شناسم، چرا که سه سال در این لیگ بازی کردم. لیگ برتر اصلاً رقابت آسانی نیست. هر بازی همانند یک رقابت سخت است، و البته فشار زیادی از نظر حجم رقابت ها وجود دارد. اما به نظرم همین حالا هم تاثیرات حضور پپ در سیتی مشخص و مشهود است. و از نظر من این نکته ای مثبت است. می توانید تاثیر مربی را در نحوه بازی تیم مشاهده کنید، نمی گویم این نحوه بازی قطعاً بهتر است ولی به نظر من، احتمالاً از سبک های قبلی، جذاب تر است.

پپ عاشق فوتبال است، او فوتبال تهاجمی را دوست دارد. من هم همین طور عاشق فوتبال هستم و نکته ای منفی درباره او برایم وجود ندارد. از همکاری با او لذت بردم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد