وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: بازی مقابل آرسنال بزرگ ترین چالش فصل ما خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی می گوید که بازی مقابل آرسنال می تواند بزرگ ترین چالش بایرن مونیخ تا اینجای فصل باشد. 

 

روز چهارشنبه و در دیداری حساس تیم های بایرن مونیخ و آرسنال به مصاف هم خواهند رفت. روبرت لواندوفسکی که در بازی های بوندس لیگا تاکنون موفق به زدن ۱۵ گل شده است امیدوار است همراه هم تیمی هایش مقابل آرسنال نمایشی درخشان داشته باشند. لواندوفسکی در مصاحبه با tz گفت:


برد مقابل اینگول اشتات بسیار مهم بود. اکنون همه روی بازی لیگ قهرمانان تمرکز کرده ایم. همه منتظر بازی ما مقابل آرسنال هستند. این بازی می تواند چالشی بزرگ برای ما باشد. امیدوارم بتوانیم در بازی رفت و در ورزشگاه اختصاصی خوب کار کنیم و بازی واقعا خوبی انجام دهیم.

آرسنال بازیکنان خوبی در اختیار دارد، آن ها به خوبی می دانند بازی در لیگ قهرمانان به چه معناست. ما باید بیشتر روی خود تمرکز کنیم تا حریف، زمانی که ما فوتبال خودمان را انجام دهیم، آرسنال فرصت های اندکی خواهد داشت. باید از در تمامی خطوط خوب بازی کنیم. بهترین حالت این است که حداقل یک گل بزنیم و گلی دریافت نکنیم و آنگاه می تواند شبی عالی برای ما باشد.

 

لواندوفسکی همچنین اعتراف کرد که علاقه دارد دوران حرفه ای مانند تیری هانری موفق باشد. 

لواندوفسکی گفت: "تیری هانری هم پست من است و او نیز به عنوان مهاجم نوک به میدان رفت. دیدن عملکرد او در زمان مالکیت توپ و همچنین بدون توپ بسیار شگفت انگیز است. من به عملکرد او هنگام پا به توپ شدن بسیار علاقه داشتم و در بسیار از مواقع سعی می کنم از او تقلید کنم. من همیشه از دیدن گلهای او و توانایی ها در تغییر حرکت بدن وی شگفت زده می شوم. گرچه هانری شاید در زمینه سرزنی فوق العاده نبود، اما از نظر من مهاجم کاملی در دنیای فوتبال محسوب می شد".واندوفسکی اعتراف کرد که علاقه دارد دوران حرفه ای او مانند تیری هانری موفق باشد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
hosein002 دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 22:54

بزرگترین چالش فینال ucl امساله

محمد سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 00:36

امیدوارم که فردا بازهم لوا از ضربات آزاد دیدنیش بزند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد