وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شوخی مایر: ابرل از روی بی‌میلی به پوشیدن شلوار چرمی با بایرن همکاری نخواهد کرد

مدیر ورزشی گلادباخ برای امتناع از پذیرش رسوم سنتی بایرن به این باشگاه ملحق نخواهد شد. 

 

فیلیپ لام در هفته‌ای که گذشت تصمیم قاطع خود در رد پست مدیریت ورزشی باشگاه بایرن مونیخ را اعلام کرد. متعاقب آن یک بار دیگر بازار شایعات داغ شده و مطابق معمول نه تنها از مکس ابرل بلکه این بار حتی از اولیور کان به عنوان گزینه احتمالی پذیرش این جایگاه نام برده شد.

به گزارش abendzeitung.de، با این حال هانس مایر، عضو هیئت رئیسه باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ در اظهار نظری متفاوت و غافلگیرکننده، حضور ابرل در قامت مدیر باواریایی‌ها را منتفی دانست. او با اشاره به آداب و رسوم رایج میان اعضای بایرن به ویژه در جشن‌ها و مراسم، به Sport1 گفت:

“مکس ابرل اهل بایرن است. پدر و مادرش در تربیت او شیوه‌هایی را به کار بردند که تاثیرش هنوز پابرجاست. مثلا هر بار یک چیزی را می‌شکست، مجبورش می‌کردند با شلوار چرمی به مدرسه برود و این در حافظه او باقی مانده است. حالا مقامات باشگاه بایرن مونیخ به هر مناسبتی و بعد از هر موفقیت این لباس سنتی ایالتشان را بر تن می‌کنند، از همین رو من گمان نمی‌کنم مکس زیر بار چنین رسمی برود. او به خاطر نپوشیدن شلوار چرمی هم که شده از همکاری با این باشگاه امتناع خواهد کرد.
 

مایر که سابقه نشستن روی نیمکت گلادباخ را هم در کارنامه خود دارد، افزود:

“البته اگر ابرل و بایرن بخواهند که صددرصد این اتفاق رخ دهد، به هر ترتیبی شده راه حلی برایش پیدا خواهند کرد.
 

گفتنی است ابرل روز گذشته یک بار دیگر در واکنش به این شایعات وادار به موضع گیری شد، با این حال در اظهارنظرش شفافیت و صراحت دیده نمی‌شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد