وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اظهارنظر مبهم ابرل در واکنش به شایعات پیوستنش به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی گلادباخ در مورد پیوستنش به مجموعه مدیریتی بایرن مونیخ کماکان موضع قاطعی اتخاذ نمی‌کند. 

 

مکس ابرل در واکنش به متوقف نشدن اخبار و گمانه زنی‌ها در مورد پذیرش پست مدیریت ورزشی باشگاه بایرن مونیخ بار دیگر به اظهارنظری مبهم پرداخت.

به گزارش Abendzeitung.de، او که فعال ترین عضو باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ به شمار می‌آید در حاشیه دیدار برابر وردربرمن به شبکه تلویزیونی Sky گفت:

“آرزوی قلبی‌ام این بود که مدیر ورزشی شوم؛ در حال حاضر هم مدیر ورزشی یک باشگاه واقعا هیجان انگیز و فوق‌العاده هستم؛ به فعالیت در اینجا افتخار می‌کنم و افتخار می‌کنم که توانسته‌ام سهمی در توسعه این باشگاه داشته باشم.
 

گفتنی است بعد از آنکه هفته گذشته فیلیپ لام اعلام کرد قصد ندارد بعد از آویزان کردن کفش‌هایش وارد عرصه مدیریتی شود، یک بار دیگر بازار شایعات و گمانه زنی‌ها در مورد مدیر ورزشی آتی باواریایی‌ها داغ شده و مطابق معمول صحبت از مکس ابرل به میان آمده است. او که از سال 2008 تا کنون این سمت را در باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ بر عهده دارد، طی این مدت توانسته دو بار حضور در چمپیونزلیگ را به افتخارات کره اسب‌ها اضافه کند. قرارداد او در این باشگاه تا سال 2020 معتبر است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد