وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر اینگول اشتات

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز در هفته بیستم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال اینگول اشتات گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 


کارلو آنچلوتی:

پیروزی بسیار مهمی بود و ما برای به دست آوردن آن خیلی جنگیدیم. حریف در فاز دفاعی بسیار خوب بازی کرد اما ما می دانستیم که در نهایت قادر به پیروزی خواهیم بود و شخصیت خود را در این دیدار ثابت کردیم. شرایط بازی برای ما تلخ و دشوار بود زیرا آنها نمایش خوبی در دفاع داشتند. گرچه ما شانس های زیادی به حریف ندادیم اما در فاز هجومی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. به خاطر شور و اشتیاقی که داشتیم شایسته پیروزی بودیم اما در هفته های آتی باید پاداش بهتری برای بازی خوبمان دریافت کنیم.

 

فیلیپ لام:

دیدار دشواری بود اما ما این دشواری را پذیرقته بودیم و برای پیروزی جنگیدیم. با توجه به شناختی که از اینگولشتات داشتیم موفق به کسب این پیروزی شدیم. بسیار خوش شانس بودیم که در دقایق واپسین بازی موفق به گلزنی شدیم.

 

آرین روبن:

به خاطر چنین تیم سرسخت و جنگنده ای به سرمربی اینگولشتات تبریک می گویم. اما همیشه دریافت گل در لحظات پایانی برای هر تیمی تلخ است.

 

مایک والپورگیس (سرمربی اینگولشتات):

ما بسیار خوب عمل کردیم و جنگیدیم اما با این وجود شکست تلخی را تجربه کردیم. در دقایق پایانی اشتباهات بسیاری داشتیم که همین موضوع سبب شکست ما شد. به خاطر چنین نمایشی شایسته کسب یک امتیاز از این دیدار بودیم اما متاسفانه با شکست تلخی مواجه شدیم. هم اکنون باید برای هفته آینده و دیدار بعدی خود آماده شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد