وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کوپکه و اشنایدر قرارداد های خود را تا سال 2020 تمدید کردند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو دستیار یواخیم لوو قراردادهای خود با DFB را تا سال 2020 تمدید کردند.  

به گزارش وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد آندریاس کوپکه و توماس اشنایدر دو دستیار یواخیم لوو تا سال 2020 تمدید شده است. آندریاس کوپکه از سال 2004 در کنار مانشافت می باشد و توماس اشنایدر نیز از سال 2014 به کادر تیم ملی اضافه شده است. تمدید این دو کمک لوو بعد از تمدید قرارداد الیور بیرهوف و مارکوس سورک که تا سال 2020 بوده است اتفاق می افتد. یواخیم لوو در مورد این قراردادهای جدید می گوید:

” من می خواهم یک تشکر از DFB و راینهارد گریندل( رییس فدراسیون فوتبال آلمان)، دکتر فردریک کورتیوس( دبیرکل) برای اعتمادی برای کار در کنار هم به ما داشتند بکنم. اهداف بزرگی پیش روی ما است و تنها چیزی که اهمیت دارد صعود به عنوان سرگروه به جام جهانی روسیه می باشد.
 “

آندریاس کوپکه نیز در مورد ادامه همکاری با مانشافت گفت:

” همکاری با یوگی لوو، الیور بیرهوف، توماس اشنایدر و مارکوس سورک بزرگ است.  ما می توانیم بر روی هم تکیه کنیم و هریک وظایف یکدیگر را می دانیم. هر یک از ما در مراحل دشوار نیز در خط درست خود باقی مانده ایم. آماده رویارویی با اهداف بزرک به همراه تیم هستم.
 “

توماس اشنایدر:

” من به دنبال اهداف آینده به همراه تیم می باشم، تیم و تیمی که پشت تیم اصلی فعالیت می کند.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد