وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تلاش مجدد بایرن مونیخ برای جذب مدیر ورزشی موفق باشگاه گلادباخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سران بایرن مونیخ اکنون باید به دنبال پیدا کردن یک مدیر ورزشی جدید باشند. 

 

فیلیپ لام پس از اعلام زمان بازنشستگی اش در پایان فصل گفت که قصد ندارد بلافاصله در پست های مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ فعالیت کند. قبلا از لام به عنوان گزینه اصلی مسئولان بایرن مونیخ برای پست مدیریت ورزشی نام برده می شد اما با رد این پست توسط لام اکنون آن ها باید فرد دیگری را برای این پست خالی پیدا کنند.

رسانه های آلمان از جمله بیلد مدعی هستند که ماکس ابرل مدیر ورزشی موفق باشگاه مونشن گلادباخ گزینه اول مسئولان بایرن مونیخ است اما از آن سو باشگاه گلادباخ هم نمی خواهد به این آسانی ابرل را از دست دهد. ابرل که تا ۲۰۲۰ با گلادباخ قرارداد دارد در آخرین مصاحبه اش درباره این صحبت ها گفت که اهداف بلند مدتی با این باشگاه دارد و فعلا چیزهای دیگر مسئله و دغدغه فکری او نیستند.

راینر بونهوف نائب رئیس باشگاه گلادباخ درباره این اخبار گفت:


ابرل قرارداد بلند مدتی با ما دارد، و من دوست دارم اینگونه فکر کنم که او این قرارداد را به سرانجام خواهد رساند چون ما رابطه ای خوب و قابل اعتماد با هم داریم. ما در گذشته دیده و تجربه کرده ایم که بایرن مونیخ می تواند باشگاه های دیگر را آشفته کند و اکنون دوباره این وضعیت به نظر می رسد.

ابرل که سابقه بازی برای بایرن مونیخ را در کارنامه دارد از سال ۲۰۰۸ در پست مدیریت ورزشی باشگاه گلادباخ فعالیت خود را آغاز کرده و نقشی کلیدی در اوج گیری مجدد این تیم داشته است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد