وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدیر ورزشی آینده بایرن مونیخ کیست؟ مکس ابرل یا الیور کان؟!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از اعلام رسمی خداحافظی فیلیپ لام در پایان فصل، بایرن مونیخ خود را برای آماده پذیرش پست مدیریت ورزشی توسط وی می دید اما با توجه با شایعات مطرح شده در مورد استراحت احتمالی فیلیپ لام بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال بعنوان بازیکن گمانه زنی ها برای فرد مورد نظر باواریاییها برای این پست به اوج خود رسیده است. 

 

به گزارش Sport1 کار خوب ابرل در مونشن گلادباخ موجب شده تا اولی هوینس و هیات مدیره بایرن مونیخ نظر مثبتی بر روی این گزینه داشته باشند اما خود ابرل چندان تمایلی به جدایی از جمع کره اسبها ندارد و می گوید:

” هیچ موضوعی بین من و بایرن وجود ندارد، اینها فقط در رسانه ها مطرح می شوند، من یک قرارداد بدون بند خروج تا سال 2020 با گلادباخ دارم و احساس راحتی بسیاری در این تیم دارم که بسیار با اهمیت است.
 “

حتی اولی هوینس نیز بعد از دیدار جام حذفی برابر وولفسبورگ در مورد فرد و گزینه جدیدی برای این پست سخن نگفت و فقط اعلام داشت:

” من هیچ نامی در ذهن خود ندارم چون فقط با فیلیپ لام در این مورد صحبت داشته ام.
 “

از دیگر گزینه های مطرح شده برای پست مدیرن ورزشی بایرن اشتفان رویتر مدیر ورزشی باشگاه آگسبورگ می باشد که تا سال 2020 با این تیم قرارداد دارد. همچنین هانسی فلیک مدیر ورزشی سابق تیم ملی آلمان و الیور کان اسطوره بایرن مونیخ دیگر گزینه های موجود می باشند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد