وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: لام هنوز بهترین بود؛ خداحافظی زودهنگام او را درک نمی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس معتقد است که فیلیپ لام می توانست چند سال دیگر به فوتبالش ادامه دهد. 

 

لوتار ماتئوس کاپیتان اسبق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان می گوید از تصمیم فیلیپ لام مبنی بر خداحافظی اش از فوتبال در پایان فصل جاری تعجب کرده است. ماتئوس در مصاحبه با اسکای گفت:
لام پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۴ تصمیمی هوشمندانه گرفت و از فوتبال ملی خداحافظی کرد. آن زمان او بسیار خوب کار کرد چون می دید که نمی تواند دیگر همزمان در تیم ملی و تیم باشگاهی بازی کند. این تصمیم به او اجازه داد که روی بایرن مونیخ تمرکز کند. اکنون هم باید تصمیم او را بپذیریم.

شخصاً، هنوز به او به عنوان یک مدافع راست رو به روی سریع ترین حریفان ایمان دارم. به نظرم او هنوز چند سال دیگر می تواند بازی کند. خداحافظی های زود هنگام کلا همه را متعجب می کنند. من به سختی می توانم تصمیم او بر خداحافظی از فوتبال و مدیر ورزشی شدن (در آینده) را درک کنم. چنین شانسی شاید در زندگی فقط یک بار پیش بیاید. هیچی تضمینی وجود ندارد که در سال ۲۰۱۹ هم وضع اینگونه خواهد بود. شاید او آن زمان دیگر گزینه اول باشگاه نباشد.

لام پیشنهاد فعلی مسئولان بایرن مونیخ برای برعهده گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه را رد کرد و می خواهد پس از طی دورهای مدیریتی در این پست فعالیتش را شروع کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد