وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وولفسبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان از سد تیم فوتبال وولفسبورگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

از 80 دقیقه اول بازی مان راضی هستم چراکه کاملا بر بازی مسلط بودیم. فرصت های خوبی برای زدن گل دوم داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم. در 10 دقیقه آخر بازی به مشکل برخوردیم و در آن دقایق وولفسبورگ به شدت فشار آورد. رسیدن به یک چهارم نهایی بسیار مهم بود و ما موفق به انجام این کار شدیم.
 

تیاگو آلکانتارا:

بازی بسیار سختی مقابل وولفسبورگ داشتیم. این از همان بازی هایی بود که ما در آن نیاز زیادی به داشتن مالکیت توپ داشتیم. در نهایت پس از سوت پایان ما برنده بازی بودیم.

 

اولی هوینس:

از نظر حضور در صحنه‌ها و مدیریت بازی، نمی‌توانی ایرادی به تیم گرفت. اما آنچه نمایان بود، این است که هنوز اعتمادبنفس کامل را ندارد. در 10 دقیقه آخر بازی تحت فشار قرارگرفتیم و کمی هم لرزیدیم. اما در مجموع با شایستگی برنده بازی شدیم. فکر می‌کنم به مرور با انجام بازی‌های بیشتر، وضعیت‌مان بازهم بهتر شود.

 

والرین اسماعیل (سرمربی وولفسبورگ):

به بایرن مونیخ به خاصر صعودشان تبریک می گویم. امشب ما بازی بسیار خوب و منظمی را ارائه دادیم. به خاطر 5 گلی که دو ماه قبل از بایرن دریافت کرده بودیم، طبیعی بود که محتاطانه پای به زمین بگذاریم. در نیمه اول سعی کردیم تمرکز خودمان را حفظ کنیم و البته موقعیت هایی نیز داشتیم. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که تنها 1 گل خورده ایم باید تلاش کنیم و مراقب باشیم گل دیگری دریافت نکنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد