وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

طعنه آقای خاص به سیاست خرید بازیکن بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی منچستر یونایتد، معتقد است رقابت در لیگ جزیره با بوندسلیگا قابل مقایسه نیست. 

 

خوزه مورینیو تاکید کرد با توجه به بالا گرفتن جو رقابتی در لیگ جزیره، منچستر یونایتد دیگر در موقعیتی نیست که هر فصل بهترین بازیکنان رقیبانش را به خدمت گیرد و با این سخنان با کنایه ی تندی به بایرن مونیخ اشاره کرد.

به نقل از fourfourtwo، منچستر یونایتد در زمان سرمربی گری سر الکس فرگوسن، به رقیبان خود یورش می برد؛ اما مورینیو می گوید امروزه چنین انتقالاتی در انگلیس ممکن نیست؛ درحالی که بایرن هنوز از این استراتژی در بوندسلیگا استفاده میکند:

” فوتبال جدید اینگونه است؛ اینجا آلمان نیست که مثل دوره ی سر الکس فرگوسن عمل شود! در آلمان، بایرن مونیخ استارت قهرمانی در لیگ را از تابستان می زند. آن ها هرسال به سراغ بروسیا دورتموند می روند و بهترین بازیکن آنها را خریداری می کنند. یک روز می روند و روبرت لواندوفسکی را می خرند. سال بعد گوتزه را. سال بعد از آن متس هوملس را. بنابراین آنها در همان تابستان قهرمان لیگ می شوند!
 فکر کرده اید من می توانم به تاتنهام بروم و دو تا از بازیکنان آنها را بخرم تا رقیبم را نابود کنم؟! نه نمیتوانم. نمی توانم به آرسنال بروم و دوتا از بهترین های آنها را بیاورم. نمیتوانم به چلسی بروم و دو تا از بازیکنانی که خیلی خیلی دوستشان دارم به منچستر بیاورم. دوره ی چنین کارهایی به پایان رسیده...
 دوره ی این کار که استارت قهرمانی را با حمله به رقیب مستقیم خود بزنید، در این کشور به پایان رسیده است. منسوخ شده و اگر بازیکنی از این باشگاه ها بخرید، بازیکنی گرفته اید که باشگاه مایل به نگهداری او نیست. دیگر نمی توانید به رقیب مستقیم خود آسیب بزنید.
 واضح است که رئال مادرید هرکه را بخواهد می فروشد. بارسلونا هر بازیکنی را که خودش بخواهد می فروشد. بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن هم همینطور! بنابراین در چنین شرایطی خیلی سخت می شود بازار خوبی برای نقل و انتقالات داشته باشید.
 “

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 01:22

تو برو باهمون پوگبا ۱۲۰میلیونیت حال کن که به هیچ دردی نمیخوره اگرهم میخورد تو با آوردنش به عنچستر فوتبالش رابسیار ضعیف کردی خوبه هازارد هم گفته تاکتیکهای کونته بهتر از مورینیو است اونوقت میخوای بیاد زیر نظر تو دوباره

سام دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 07:50

پوگبا بونجول خوبی بودِ::ِ:ِجرمن رفت دراکسلر رو خرید وداره خوبم جواب میده....از ادمی که اشتایگر رو جلو اون همه اشغال بزاره رو نیمکت چه انتضاری واسه خرید میره .....چرت میگه

malek دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 09:48

در حد نیستی که بخوای در مورد بایرن حرف بزنی
برو جلو بوق بنزی بزن

milad دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 10:20

فعلا زور بزن تیمت بیاد تو لیگ قهرمانان..

دوره امثالی عین تو تموم شده..

MEHDI ZAHERI دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 11:34



ba joze movafegham

محمد رضا دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 14:08

راست میگه خوب ! چرا ناراحت میشید !؟؟؟
مگه حرف بدی زد اصن !‌ هر سال بازیکنای دورتموندو میخره و همیشه قهرمانه بایرن !‌
سال بعد هم دمبله صد در صد با این وضعیت تو بایرنه مخصوصا اگه اوبامیاگ بره از دورتموند به نظرم رفتن دمبله قطعیه ! تا سه سال بعد هم ایساک و مور و پولیسیچ و اینا میان بایرن ! شاید گوتزه رو هم برگردوند بایرن اگه بهتر بازی کنه ! سوکراتیس هم شاید بیاد !

شاهین دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 14:15

اونا هم اگه میتونن بخرن.مگه رئال و بارسا ک همه ستاره ها رو میگیرن کسی حرف میزنه؟فقط چشمشونبه بایرنه و میخوان بایرنو تو ذهن همه خراب کنن.ببینین بایرن داخل فصل نقل و انتقالات چنتا بازیکن گرفته و همون دورتمند چنتا گرفته؟بایرن اگه بازیکن میگیره به خاطر ضعیف کردن تیم های بوندسلیگا نیس بلکه به دو منظور بازیکن میگیره یکی به خاطر ضعف تو سیستمی که داشته باشه و دیگری به خاطر این که نزاره ستاره ها به خارج از المان برن

hosein002 دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 15:23

خود نکبتش از قهرمان سری ا بهترین بازیکنشونو خرید و از قهرمان فرانسه هم ابراهیموویچ خریده که به اقتدار تیم سن ژرمن ضربه زده.
اون هم با پول های نجومی
اونوقت حرف خرید هم میزنه.چه رویی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد