وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مازینیو: تیاگو برای سال ها در بایرن مونیخ می ماند؛ آنچلوتی شبیه گواردیولا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مازینیو پدر تیاگو آلکانتارا می گوید که پسرش برای مدت ها در بایرن مونیخ خواهد ماند. 

 

مازینیو می گوید که پسرش از حضور در مونیخ راضی است و با توجه به شرایط فعلی بسیار بعید به نظر می رسد که او در آینده قصد تغییر باشگاهش را داشته باشد. تیاگو در فصل جاری تحت نظر آنچلوتی نقش محوری تری در خط هافبک بایرن مونیخ به دست آورده و در تراکم خط هافبک این تیم در بیشتر بازی ها به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است.

مازینیو در مصاحبه با TZ گفت:


تیاگو در مونیخ احساس راحتی می کند، او اینجا دوستان زیادی پیدا کرده است و از زندگی در این شهر حسی همانند زندگی در بارسلونا دارد. همه این ها باعث شده تا او در زمین بازی هم حس خوبی داشته باشد. فکر می کنم او برای مدت زمان زیادی در بایرن مونیخ خواهد ماند. باشگاه به خوبی مدیریت می شود و این حس را به شما منتقل می کند که اینجا خانه شماست. علاوه بر این ها مسئولان باشگاه رفتار بسیار خوبی با ما دارند. امیدوارم او بتواند سال های زیادی را در بایرن مونیخ بماند. بازیکنانی که در باشگاه های بزرگ حضور دارند همیشه از تیم های بزرگ سایر لیگ ها پیشنهاد دریافت می کنند. برای تیاگو پول نقش اصلی را ایفا نمی کند و به همین دلیل او به جز بایرن مونیخ به چیز دیگری فکر نمی کند.

مازینیو همچنین درباره کارلو آنچلوتی و رابطه اش با تیاگو گفت:


آنچلوتی از برخی لحاظ شبیه گواردیولا است و به هافبک ها بیشتر توجه می کند. آنچلوتی می داند که از تیاگو می تواند در پست های مختلف خط هافبک استفاده کند. تیاگو با نمایش هایش در زمین اعتماد آنچلوتی را جلب کرده است.

تیاگو که در اردوی زمستانی بایرن مونیخ در دوحه دچار آسیب دیدگی شد به آمادگی کامل رسیده و انتظار می رود روز شنبه در دیدار مقابل شالکه دوباره به ترکیب بایرن مونیخ بازگردد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد