وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز: بازیکنانی مانند من در سایه تلاش می کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خاوی مارتینز از شرایط خود در بایرن می گوید.  

خاوی مارتینز هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ معتقد است بیش از این که مورد توجه رسانه ها قرار گیرد به فکر کمک به تیمش برای کسب پیروزی است و بازیکنانی مانند خودش را جز افرادی می داند که در سایه کار می کنند.

به گزارش Goal مارتینز که از زمان پیوستن از بیلبائو به بایرن در سال 2012 همچنان گران ترین خرید یک باشگاه آلمانی محسوب می شود طی این سال ها مصدومیت های زیادی را تجربه کرده است اما در فصل جاری وضعیت با ثباتی را پشت سر می گذارد.

مارتینز در خصوص شرایط خود گفت:

“من همیشه می خواهم به تیمم کمک کنم و هرگز اهمیت نمی دهم که در صفحه اول روزنامه ها باشم یا مردم لباسم را بخرند. من این را نمی خواهم و نیازی هم به این مسائل ندارم. تمام چیزی که من نیاز دارم کسب پیروزی ها و سه امتیاز ها است و کمک کردن به تیمم است تمرکزم بر این نیست که به من توجه شود یا نه. بلکه تمرکزم بر روی تیم است تا بتوانیم در پایان فصل بیشترین جام را کسب کنیم. بازیکنانی مانند من در سایه تلاش می کنند.
 

مارتینز در خصوص شرایط خود در این فصل نیز گفت:

“من بسیار خوشحالم. طی سه یا چهار سال اخیر مشکلات زیادی داشتم و مصدومیت های جدی را پشت سر گذاشتم. امسال برای من سال مهمی است زیرا طی سالیان اخیر نمی توانستم بیش از 15 بازی در فصل انجام دهم. می خواهم توانایی هایم را نشان دهم. اول به خودم و سپس به مردم. من می توانم در سطح بالایی بازی کنم. 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد