وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وردربرمن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز در هفته هجدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال وردربرمن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

امروز بازی سختی داشتیم اما شایسته برد بودیم. بعد از دریافت گل مشکلاتی در تیم ما پیش آمد و گام های ما با قدرت برداشته نشد و حریف بر ما غلبه کرد. وردربرمن در نیمه دوم بهتر از ما بود. گذراندن لحظات سخت در این دوره از فصل کاملا طبیعی است.

 

فیلیپ لام:

آنچه که بیش از هرچیزی اهمیت دارد،‌برد ما در این مصاف بود. البته این نکته هم پوشیده نیست که می‌توانیم بهتر بازی کنیم و باید حتما همین کار را انجام دهیم. هفته‌های فشرده در راه هستند و لازم است که با دقت و هوشیاری از این مرحله عبور کرده و نسبت به بازی‌های اخیر،‌بهتر کارکنیم.

 

آرین روبن:
نیمه اول خوب بودیم، بعد از آن برمن فشارش را بیشتر کرد اما ما هم در نیمه دوم بد بازی کردیم. هنوز جا برای پیشرفت داریم و در بازی های بعدی باید بهتر کار کنیم. با برتری ۲-۰ در پایان نیمه مشخص بود که کار برای حریف سخت خواهد بود اما در نیمه دوم باید بهتر کار می کردیم. با بد بازی کردیم دچار مشکل شدیم. اگر خوب بازی می کردیم بازی باید ۳-۰ یا ۴-۰ می شد.

 

الکساندر نوری (سرمربی وردربرمن):

براین باورم که شرایطی که در بازی وجود داشت،‌ به ما بسیار انگیزه و دل و جرائت داد.از این رو به خصوص نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. متاسفانه تا به اینجا مقابل 2 حریف خوب نتوانستیم پاداش لازم بگیریم.حالا باید برویم و روی این موضوع می‌کنیم که وقتی خوب بازی می‌کنیم،‌امتیاز هم بگیریم.

 

مکس کروزه (بازیکن وردربرمن):

فرایبورگ هفته گذشته نشان داد که شما در مقابل بایرن نیز می توانید هجومی بازی کنید. اگر شما شجاعت داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید، همانگونه که ما در نیمه دوم نشان دادیم این امکان وجود دارد. ما کیفیت لازم را در حمله داشتیم اما این موضوع در نیمه اول کافی نبود. اگر شما می خواهید در مقابل بایرن پیروز باشید باید 90 دقیقه خوب بازی کنید. ما نمایش خوبی داشتیم اما در انتها هیچ امتیازی کسب نکردیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 13:09

عشق است بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد