وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واگنر: بایرن مونیخ باشگاه اول من است؛ برای رسیدن به تیم ملی سخت کار می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساندرو واگنر می گوید انتظار دارد به تیم ملی آلمان دعوت شود.  

ساندرو واگنر مهاجم ۲۹ ساله باشگاه هوفنهایم فصل گذشته در دارمشتات بازی می کرد و موفق به زدن ۱۴ گل در طول فصل شد. او در فصل جاری در هوفنهایم حضور دارد و عملکرد خوب فصل گذشته اش را ادامه داده و تاکنون موفق به زدن ۱۰ گل برای این تیم شده است.

واگنر که محصول آکادمی بایرن مونیخ به حساب می آید و برای تیم اول این باشگاه هم بازی کرده در مصاحبه با بیلد گفت:


بایرن مونیخ باشگاه من است و همیشه اینگونه باقی خواهد ماند. من می توانم بازگشت به بایرن مونیخ را برای خودم تصور کنم اما نمی دانم به عنوان بازیکن یا برای کارهای دیگر.

واگنر همچنین درباره دعوتش به تیم ملی آلمان گفت:


این تصمیم به تنهایی از سوی سرمربی تیم ملی گرفته خواهد شد. اگر در تیم ملی کشورم حضور داشته باشم بسیار خوشحال خواهم شد. بازی کردن برای کشور افتخار بسیاری بزرگی خواهد بود. در یکی از بهترین لیگ های جهان من یکی از بهترین مهاجم ها هستم و همیشه جز بهترین گلزنان بوده ام. برای رسیدن به تیم ملی سخت کار خواهم کرد.

ساندرو واگنر در کنار تیمو ورنر بهترین گلزنان آلمانی این فصل بوندس لیگا محسوب می شوند. در حال حاضر ماریو گومز انتخاب اول یواخیم لوو برای تیم ملی آلمان است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد