وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سانچز: یک تیم پرستاره و آرام هستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رناتو سانچز در مورد شرایط خود در بایرن مونیخ صحبت کرد. 

 

رناتو سانچز بازیکن پرتغالی این فصل بایرن مونیخ رفته رفته خود را با شرایط زندگی در آلمان وفق می دهد، او که امسال در اکثر بازی ها بعنوان یار تعویضی به میدان رفته است در مورد شرایط بایرن مونیخ به SPORTTV می گوید:

” مردم فکر می کنند که ما فقط یک تیم پر از ستاره هستیم، این درست است اما ما بسیار آرام هستیم. زبان بزرگترین مشکل من تاکنون بوده است، من خیلی نمی توانم انگلیسی صحبت کنم و بسیار کمتر آلمانی! کلمات متشکرم  ' danke schoen ' و صبح بخیر ' guten morgen ' که شبیه به کلمه انگلیسی آنها است را سریعتر یاد گرفته ام. با من بخوبی در اینجا برخورد شده است و مخصوصا صحبت با بازیکنانی که پرتغالی صحبت مب توانند بکنند همانند ریبری و آلابا به من کمکم زیادی کرده است.
 “

همچنین سانچز در مورد دلیل انتخاب شماره 35 در بایرن مونیخ عنوان داشت که این عدد تعداد عناوین باشگاه بنفیکا در پرتغال می باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد