وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وردربرمن - بایرن مونیخ؛ آمار و چهره های برتر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیم فصل دوم بوندس لیگا برای بایرن به طور رسمی فردا آغاز می شود و بایرن در نخستین بازی از دور برگشت به مهمانی تیم وردر برمن می رود.  

باواریایی ها با برد دشوار برابر فرایبورگ به صدرنشینی خود در لیگ ادامه داده اند و توانسته اند 3 امتیاز اختلاف خود با لایپزیک را حفظ نمایند. البته در صورت شکست برابر برمن هم با توجه به تفاضل گل بایرن، رده ی نخست تیم به خطر نخواهد افتاد.

رقیب بایرن در رده ی پانزدهم جدول جای دارد و یک پله با رتبه ی فانوس به دستان فاصله دارد و با کسب پیروزی می تواند دو پله صعود کند. با این حال شکست احتمالی برابر بایرن می تواند برمن را با یک رده سقوط در جدول روبرو نمایند.

*آمار و ارقام:

بایرن تا کنون 113  بار( 101  بار در لیگ،8 بار جام حذفی،3 بار لیگاپوکال،1 بار سوپرکاپ) برابر فرایبورگ قرار گرفته که 59 برد( 50  برد در لیگ،7 برد در جام جدفی،2 بار در لیگاپوکال) و 28 شکست(26 بار در لیگ،1 بار در لیگاپوکال،ی بار در سوپرکاپ) حاصلش بوده. بایرن در این دیدار ها 227 گل(200  گل در لیگ،19 گل در جام حذفی،7 گل در لیگاپوکال،1 گل در سوپرکاپ) زده و 132 گل(119 گل در لیگ،5 گل در جام حذفی،5 گل در لیگاپوکال،3 گل در سوپرکاپ) نیز خورده است.

- به میزبانی برمن بایرن 56  بازی (50 در لیک و 4 بازی در جام حذفی،2 بار در لیگاپوکال) برابر این تیم انجام داده که 22 برد(17 در لیک و 4 بازی در جام حذفی،1 بار در لیگاپوکال) و 20 شکست(19 در لیک،1 بار در لیگاپوکال) نتیجه اش بوده. باواریایی ها در خانه ی فرایبروگ 84 گل(69 گل در لیگ و 11 گل در جام حذفی،4 گل در لیگاپوکال) به این تیم زده اند و 71 گل(66 گل در لیگ، 2 گل در جام حذفی،3 گل در لیگاپوکال)هم دریافت کرده اند.

-بایرن 14 بازی متوالی بر وردربرمن پیروزه شده است و در 20 بازی اخیر هم یک شکست برابر این تیم داشته است.

-بازی رفت دو تیم در هفته ی نخست با 6 گل به سود بایرن تمام شد(لوا 3 بار، الونسو، ریبری،لام).

-برمن در خانه در این فصل 5 باخت و 3 برد و 1 تساوی داشه است.

-بهترین برد بایرن در خانه ی برمن به برد 7-0(فن بویتن،ریبری2 بار،مولر،گوتزه، ماندزوکیچ،آسانی لوکیمیا-گل به خودی-) در فصل 2013-14باز می گردد.بهترین برد برمن در خانه برابر بایرن هم به سه پیروزی 4-1 در فصل 1992-3 (واینتون رافر 2 گل،آندرس هرزوگ،برند هوبش/کریستین سیگه)،فصل 1966-7 (سپ پیونتک،دیتلم فرنر،رولف شوایگهافر،آرنولد شوتز/رینر اولهاسر)و 1967-8(هورست هاتگس 2 بار،ورنر گوتس 2 بار/هورست هاتگس-گل به خودی-)و دو برد 3-0 در فصل 2005-6 (شواینی-گل به خودی-دانیل ینسن، تیم بوروفسکی)و 1996-97 (آندرس هرزوگ 2 بار،برونو لابادیا)باز می گردد.

-برمن 1-1 بایرن بیشترین نتیجه ی رخ داده در دیدارهای دو تیم در خانه ی برمن بوده است(8 بار)

-این دو تیم یک بار در فصول 1982-3 در هفته ی هجدهم با هم دیدار کرده اند که بازی با تساوی 1-1 در مونیخ به اتمام رسید.

-بایرن در این فصل در بیشترین درصد برد در تکل ها(50.3)، گل زده(40) و گل خورده(10) در لیگ بهترین است و در آن سو برمن در دو مقوله ی پیروزی در تکل ها(47.3) و گل خورده(36) در بندس لیگا بدترین آمار را دارد.

-لوا با گلزنی برابر فرایبورگ اکنون با 135 گل پشت سر پیزارو با 190 گل بهترین گلزن غیر آلمانی تاریخ بوندس لیگا محسوب می شود. با این حال پیزارو در 707 دقیقه ی اخیر برای برمن گلزنی نکرده است و در ان سو لواندوفسکی در 7 بازی اخیر با برمن 10 گل وارد دروازه ی این تیم کرده است.

-تیم حت هدایت الکساندر نوری توانسته در خط حمله رکورد جالبی به جای بگذارد. پس از ناکامی در امر گلزنی در هفته ی نخست برابر بایرن، برمن در دییگر دیدارهایش در لیگ حداقل یک گل زده است.

-بایرن و برمن بهترین خط حمله ی تاریخ بوندس لیگا را دارند. بایرن که تعداد گل هایش از مرز 3000 گذشته و برمن نیز تنها به 3 گل نیاز دارد تا به عنوان دومین تیم به این رکورد برسد. اما برمنی ها دو و نیم سال است که موفق به زدن گل به بایرن نشده اند و آخرین گلی که این تیم به باواریایی ها زد به 26 آوریل 20154 باز می گردد که هانت موفق شد دروازه ی بایرن را بگشاید.

-آنجلوتی در دیدار فردا تیاگو و ویدال را نیز در اختیار نخواهد داشت.

-Sascha Stegemann  قاضی دیدار فردا می باشد. این داور 33 ساله برای سومین بار قضاوت بایرن را در این فصل بر عهده می گیرد. دراین بازی ها بایرن 5-0 برابر وولفسبورگ پیروز شد و در جام حذفی هم 3-1 اگزبورگ را برد. کریستین فیشر به همراه سورن اشتورک کمک های اول و دوم هستند و Frank Willenborgهم داور چهارم است.

**چهره های شاخص

* بیشترین گل زده

گردمولر ،( بایرن) ، 18 گل

پیزارو ، 5 گل برای بایرن و 4 گل برای برمن

Wynton Rufer،( برمن) ، 8 گل

* بیشترین حضور

اولیور کان ،( بایرن )،3000 دقیقه معادل 33 بازی

دیتر بوردنسکی ،( برمن) ، 2550 دقیقه معادل 28 بازی

* بیشترین کارت زرد

مهمت شول-اشتفان افنبرگ (، بایرن) ، 6 کارت

Frank Neubarth – فرانک بومن ، (برمن) ، 5 کارت

* دو کارته شدن

تورستن فرینگس ، برمن ، 1 بار

جان ووترز، ماریو باسلر ، بایرن ، 1 بار

* کارت قرمز

لوتار ماتیوس ، اولیور کروزر ، هلموت نرلینگر،نوربرت ادر ، بایرن 1 بار

Dieter Eilts ،آرون هانت، Sebastian Prödl ، نالدو،تیم ویزه،ماریو باسلر ، برمن 1 بار

* زدن دو گل در یک بازی

دیتر هوینس ، بایرن ، 4 بار

پیزارو ،1 بار برای بایرن و 1 بار برای برمن

وینتون روفر ، برمن 2 بار

* هت تریک

گرد مولر ، سورن لربی،لواندوفسکی ، بایرن 1 بار

* زدن 4 گل در یک بازی

گرد مولر ، بایرن ، 1 بار

* جوانترین گلزن

مسئوت اوزیل ، برمن 19 سال

هلموت اشمیت ،پل برایتنر ، اولی هوینس ، بایرن 19 سال

* مسن ترین گلزن

مانفرد برگزمولر ،برمن 38 سال

پیزارو،فن بویتن ، بایرن ، 35 سال

* جوانترین بازیکن حاضر در دیدار ها

Ludwig Kögl ، ساموئل کوفور ، Markus Münch ، Wilhelm Reisinger ،سانتاکروز،اولی هوینس، هانس شوارزنبرگ، تونی کروس،مارکوس بابل،باستین شواین اشتایگر، هانس ریگوتی،هلموت اشمیت ، بایرن 18 سال

آرون هانت ، جانی اوتی ، فلورین ترینکس ، برمن 18 سال

* مسن ترین بازیکن حاضر در دیدارها

میرکو ووتاوا، برمن  40 سال

اولیور کان، لوتار ماتیوس ، بایرن 38 سال

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد