وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: ما هرگز شروع کننده دعوا با سران بایرن مونیخ نبوده ایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانس یواخیم واتسکه می گوید او هیچگاه آغازگر جر و بحث میان مدیران بایرن مونیخ و دورتموند نبوده است. 

 

در چند سال اخیر بعضی اوقات مدیران بایرن مونیخ و دروتموند اظهار نظرهای تندی درباره یکدیگر انجام داده اند و در چند وقت اخیر و پس از بازگشت اولی هوینس به بایرن مونیخ دوباره شاهد چنین روندی بوده ایم.

واتسکه در مصاحبه با یورو اسپورت در رابطه با این اتفاقات گفت:
من نماینده بوروسیا دورتموند هستم اما من هرگز سنگ اول را پرتاب نکرده ام. اما زمانی که برای دومین و سومین بار یک مسئله رخ می دهد زمان صبر کردن به اتمام می رسد. ده ها میلیون هوادار باشگاه از من انتظار دارند که در این مواقع از خود واکنش نشان دهم. من این کار را انجام داده ام و خواهم داد، هیچ حمله ای از من به سوی اولی هوینس انجام نمی شود.

واتسکه هچنین درباره اظهارت اخیر هوینس نگران است و گفت:
هیچ اظهار نظری از سوی ما درباره اینکه توانایی این را داریم که بایرن مونیخ را سرجای خود بنشانیم وجود ندارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد