وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه تهدید کرد: شاید در همکاری با فیفا تجدید نظر کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا تاکید کرد ممکن است اتحادیه‌اش در همکاری با فیفا تجدید نظر کند. 

 

کارل هاینتس رومنیگه بعد از افزایش تعداد تیم‌های حاضر در جام جهانی تاکید کرد رفتار فیفا به مرز غیر قابل تحملی رسیده است.

به گزارش Bild، دهم ژانویه امسال فدراسیون جهانی فوتبال فیفا تصویب کرد تعداد تیم‌های جام جهانی 2026 به 48 تیم افزایش پیدا کند. این تصمیم واکنش‌های بسیاری را در پی داشت و عمده اهالی قدیمی جهان فوتبال به آن اعتراض کردند. امروز کارل هاینتس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ و رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا، هم ضمن مخالفت با این مصوبه، گفت:

“من هم با نظر کریستین زایفرت موافقم که گفته بود ما با تداوم این شرایط یک انقلاب را تجربه خواهیم کرد. من اصولا با انقلاب‌ها موافق نیستم زیرا بیشتر آنها با ریختن خون به ثمر می‌نشینند. حالا می‌ترسم این طور که فیفا جلو می‌رود از انقلاب هم فراتر رویم. با این وضعیت روزی می‌رسد که باشگاه‌های بزرگ و لیگ‌ها از خود خواهند پرسید: اصلا ما به این فیفا با تصمیمات عجیب و غریبش که در نهایت نه تنها خدمتی به فوتبال نمی‌کند بلکه منجر به فشار بیشتر به آن خواهد شد چه احتیاجی داریم؟ 

از رومنیگه در مورد اینکه باشگاه‌های اتحادیه‌اش بر اساس یک توافق با فیفا ملزم‌اند بازیکنان خود را در اختیار تیم‌های ملی‌شان قرار دهند هم سوال شد که او پاسخ داد:

“اتحادیه ما با فیفا یک قراری دارد که سال 2022 به پایان می‌رسد. این به این معناست که برای بعد از آن و جام جهانی 2026 دیگر از قرار و توافق خبری نیست. آن گاه بر طبق شرایط وقت بررسی خواهیم کرد که با این فیفا می‌شود به همکاری ادامه داد یا خیر.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 13:07

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد