وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: در زندان سعی کردند مخفیانه از من عکس بگیرند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس بایرن برای نخستین بار از آزارهایی که در زندان تجربه کرده پرده برداشت. 

 

اولی هوینس که مارس 2014 به جرم فرار مالیاتی به زندان افتاد، طی این مدت اتفاقات آزاردهنده‌ای را تجربه کرده که از آنها به عنوان عامل به هم زننده آرامشش یاد می‌کند.

به گزارش abendzeitung.de، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه با روزنامه Die Welt برای اولین بار از این تجربیات پرده برداشت و گفت:

“بارها سعی شد به وسیله موبایل‌هایی که مخفیانه به داخل زندان می‌آوردند از من عکس بگیرند و سپس این عکس‌ها را به قیمت بالایی در معرض فروش قرار دهند. خیلی سخت بود که باور کنم آدم‌هایی که با آن ها دمخور شده بوده و رو در رو با هم کارت بازی می‌کردیم، پشت سرم در تلاش بودند از موقعیت‌های مختلفم حتی وقتی زیر دوش هستم مخفیانه عکس برداری کنند. این که این عکس‌ها در نهایت راه به جایی نبردند هم به این برمی‌گشت که روزنامه‌ها و مطبوعات می‌دانستند اگر وارد این بازی شوند چقدر برایشان گران تمام خواهد شد.
 

هوینس که فوریه 2016 و قبل از اتمام مدت سه سال و نیم تعیین شده حبسش آزاد شد، افزود:

“در چنین شرایطی چطور می‌توانستم آرامش خودم را حفظ کنم؟ در زندان رفاقتی شکل نگرفت زیرا دیدم به ندرت می‌توان به آدم‌ها اعتماد کرد. آنجا بود که حس آدم شناسی‌ام که در واقع همیشه خوب کار می‌کرد دیگر به کارم نمی‌آمد زیرا با آدم‌هایی سر و کار پیدا می‌کنی که بعضا هنرپیشه‌های خوبی هستند. آنها طبعا در مورد من پیش داوری‌هایی داشتند، مثلا پیش خودشان می‌گفتند باز این مدیر متکبر آمد و حالا برای خودش حقوق ویژه و جداگانه‌ای قائل خواهد شد. اما در پایان چیزی از این کلیشه‌ها باقی نماند و نه تنها نگاهشان عوض شد بلکه آنجا هم صاحب باشگاه هواداران شدم.
 

گفتنی است هوینس اواخر نوامبر در مجمع سالیانه اعضای باشگاه بایرن مونیخ با به دست آوردن 97.7 درصد آراء یک بار دیگر به عنوان رئیس این باشگاه انتخاب شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد