وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ به زودی قرارداد کومان را دائمی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگزلی کومان در آستانه امضا قراردادی بلند مدت با بایرن مونیخ قرار گرفته است. 

 

کینگزلی کومان هافبک ۲۰ ساله فرانسوی دومین فصل حضور قرضی اش در بایرن مونیخ را سپری می کند. کومان که در اصل بازیکن یوونتوس محسوب می شود تا تابستان ۲۰۱۷ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و بایرن مونیخ تا پایان آوریل فرصت دارد تا برای دائمی کردن انتقال کومان اقدام کند. بایرن مونیخ برای انتقال قرضی ۲ ساله کومان ۷ میلیون یورو به یوونتوس پرداخت کرده و در صورتی که انتقال این بازیکن را نهایی کند باید ۲۱ میلیون یورو دیگر به این باشگاه بپردازد.

رسانه های ایتالیایی مدعی هستند که روزهای گذشته مسئولان یوونتوس با نماینده بین الملل بایرن مونیخ در میلان دیدار داشته اند و توافقات دو طرف برای نهایی کردن این انتقال صورت پذیرفته است.

کومان در فصل جاری به دلیل مصدومیت بیشتر نیم فصل اول را از دست داد اما عملکرد درخشان او در فصل گذشته و علاقه آنچلوتی به این بازیکن مسئولان بایرن مونیخ را متقاعد کرده تا انتقال این بازیکن را نهایی کنند. قرارداد کنونی کومان با یوونتوس تا تابستان ۲۰۱۹ اعتبار دارد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 25 دی 1395 ساعت 11:25

کومان اگه آماده باشه به همراه روبن سرعتی ترین باریکنهای تیم شناخته میشوند واو میتواند با این سرعتش بسیاری از مواقع یه درد تیم بخورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد