وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا: تمام تیم خواهان رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داوید آلابا می گوید می خواهد در سال جاری عملکردی بهتر از سال گذشته داشته باشد. 

 

مدافع-هافبک اتریشی بایرن مونیخ می گوید رسیدن مجدد به فینال لیگ قهرمانان یکی از آرزوهای فوتبالی او است و برای رسیدن به آن همه تیم با هم تلاش خواهند کرد.

آلابا در حاشیه اردوی بایرن مونیخ در دوحه در مصاحبه با بیلد گفت:

من در چند روز گذشته سرماخوردگی جزئی داشتم ولی دیگر شرایط عالی بودند.


حضور در فینال لیگ قهرمانان رویای همه تیم است و تمام تلاش خود برای اتفاق افتادن این امر را انجام خواهیم داد. سال ۲۰۱۶ برای من بالا و پائین های زیادی داشت اما من هم در زمین و هم در خارج از زمین پیشرفت های زیادی داشته ام. می خواهم در سال ۲۰۱۷ عملکرد بهتری داشته باشم و من برای آن کار خواهم کرد. می خواهیم تا جای ممکن خود را برای ادامه فصل آماده کنیم.

آلابا درباره تغییر پست بازی اش گفت:


من می توانم در پست های متعددی بازی کنم، بازیکن منعطفی هستم، اما فکر می کنم که عملکرد با یک مدافع میانی نرمال متفاوت است.

آلابا همچنین درباره جدایی احتمالی بادشتوبر گفت:


امیدوارم که هولگر اینجا بماند و سعی کند کاری که من در سمت چپ انجام دادم را انجام دهد.

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 22:49

امیدوارم که بایرن سه گانه راجذب کند درضمن چنددقیقه پیش نویر جایزه اش رابه عنوان بهترین دروازه بان ازسوی فیفا دریافت کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد