وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان : دوباره می توانم بخندم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگزلی کومان از اینکه می تواند دوباره به میدان بازگردد خوشحال است. 

 

بایرن در دوحه قطر اردوی زمستانی خود را برقرار کرده است در این رابطه به نقل از سایت رسمی بایرن مونیخ یکی از بازیکنان مصدومی که به تمرینات خود بازگشته است کینگزلی کومان است، او توانسته از تمام موانع  و مخطروط ها(تمرین) در پست های مختلف عبور کند، کومام که 8 هفته مصدومیت را پشت سر گذاشته است است اکنون به صورت انفردادی به تمرین می پردازد، هافبک  20 ساله فرانسوی بایرن در مورد می گوید:

” خیلی عالی است که کنار دوستانم هستم و می توانم به شرایط بازی دوباره برگردم، خیلی خوشحالم
 “

کومان با مصدومیت مچ پا در طی بازی های ملی در ماه نوامبر روبرو شد و تا این زمان از تمرینات به دور بود:

” دوباره احساس خوبی دارم چرا که مصدومیت را پشت سر گزاشته ام، برای من از نظر روحی سخت بود و به سادگی نگذشت
 “

کومان اضافه می کند:

” به من اجازه داده شده برای چند روز به فرانسه بروم که این موضوع به من خیلی کمک کرد، برای بازگشت خیلی سخت کار کردم و برای من ساده نبود، ولی اکنون در انتهای راه هستم (بازگشت به ترکیب) و دوباره می توانم بخندم
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 18 دی 1395 ساعت 22:37

امیدوارم که باسرعتش دوباره به درد بایرن بخورد ودربازیها بدرخشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد