وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ مزیت های خاص خود را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یاشوا کیمیش می گوید دوست دارد در آینده بیشتر در پست هافبک بازی کند.  

هافبک جوان بایرن مونیخ نیم فصل اول یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و در بازی های ابتدایی گل های سرنوشت سازی برای تیم آنچلوتی به ثمر رساند. کیمیش اکنون همراه بایرن مونیخ برای اردوی زمستانی در دوحه قطر به سر می برد. کیمیش می گوید وجود بازیکنان باتجربه در ترکیب بایرن مونیخ به رشد جوانان این تیم کمک خواهد کرد. هافبک ۲۱ ساله بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد گفت:


یکی از مزیت های نشستن روی نیمکت در بایرن مونیخ این است که بازی بازیکنانی نظیر آلونسو را نگاه کنید، چون من هنوز می توانم یاد بگیرم. اینکه من توانایی بازی در پست های مختلف را داشت باشیم بسیار مهم است اما هدف من برای آینده این است که در پست هافبک میانی بازی کنم.

در بایرن مونیخ بازی کردن در پست هافبک هدف من است در حالی که در تیم ملی بازی در پست دفاع راست خیلی راضی و خوشحالم.

بسیاری از مردم زمانی که من به بایرن مونیخ پیوستم فکر می کردند که شکست خواهم خورد، اما حضور در اینجا برای من مزیت های داشت، فشاری روی خود حس نمی کردم و برای همین با اطمینان بالایی بازی می کردم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI شنبه 18 دی 1395 ساعت 12:18

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد