وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاستا: در سال 2017 قهرمانی بوندسلیگا و لیگ قهرمانان را می خواهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داگلاس کاستا اهداف بزرگی در سال 2017 دارد. 

 

داگلاس کاستا در نیم فصل اول بوندسلیگا عملکردی قابل قبول از خود برجا گذاشت و اوج هنرنمایی او را می توان گل شگفت انگیز این بازیکن در بلازی مقابل دارمشتات دانست که با شوتی استثنایی از راه دور به ثمر رسید. به گزارش FFT این بازیکن در سال 2017 اهداف بزرگی در سر دارد و در این باره به Bild می گوید :

” سال 2017 سال من خواهد بود چون اکنون 2 سال است که در مونیخ هستم و اکنون یکپارچه تر و هماهنگ تر هستم. همچنین من دو سال نیز در شاختار دونتسک بازی کرده ام، تقریبا همانند مدت زمانی که در بایرن هستم. آرزوی من در سال 2017 قهرمانی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا می باشد.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 11:22

آرزوی همه بایرنیها چنین است وامیدوارم چنین اتفاقی بیفتد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد