وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هروبش: ‌سال 2016 فوق العاده بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هورشت هروبش سرمربی تیم جوانان آلمان در مصاحبه ای با سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان در مورد موضاعات مختلفی صحبت کرد. 

 

مهاجم سالهای دور تیم ملی آلمان که  به عنوان سرمربی تیم المپیک توانست آلمان را به مدال نقره ریو 2016 برساند، هورشت هروبش در مورد المپیک و آینده در مصاحبه ای اختصاصی با DFB  صحبت می کند.

 

سال 2016؟

” به طور ساده سال شگفت انگیزی بود، اتفاقاتی زیادی شکل گرفت که شما نمی توانستید برنامه ای برای آن داشته باشید و البته لحظاتی که می توان به آن بالید، هر کسی متوجه شد که پیش از المپیک چه قدر تیم ما دچار مشکل بود ولی پس از آن همه مشاهده کردند که به چه اندازه بازیکن ها جوان آلمان پیشرفت داشته اند و کار تیمی به اندازه رشد کرده است، می خواهید بدانید بهترین قسمت برای من چی بود؟
 
 “

لطفا!

” بهتری چیز برای من بازخود موفقیت تیمم بود، خیلی از مردم جلوی مرا در خیابان می گرفتند و در مورد تیم المپیک می گفتند که: چه قدر این بچه ها عالی بودند یا اینکه، تماشای بازی آنها لذت بخش بود و دوست داشتیم کار آنها را دنبال کنیم، این برای من بسیار لذت بخش و امیداور کننده است
 “
 

به برزیل برگردیم، لحظه ای وجود دارد که برای سالهای زیاد در خاط باقی بماند؟

” اول  اینکه من از تیمی که در کنارم بود باید تشکر کنم، تمام کارکنان، هانس فلیک به عنوان مدیر ورزشی، دستیار من، توماس نورنبرگ و مارکوس سورگ، آنها 100 درصد پشت من بودند و تلاش زیادی داشتند، پس از اولین بازی من بیمار شدن و نمی توانستم صحبت کنم و مجبور بودم در رختخواب باشم، فکر می کرد مجبور باشد به آلمان بازگردم، چند بازیکن پیش من آمدند، لئون گورتسکا، مکس مایر و براردران بندر، انها به من گفتند: مربی نگران نباش، ما خوب هستیم و می توانیم کارمان را انجام دهیم حتی اگر شما در اینجا در بستر بیماری باشد، این موضوع به من نشان دارد چه اندازه روحیه بالایی در تیم وجود دارد.
 “

 

شما به عنوان سرمربی تیم 2 موفقیت داشتند ، 2009 قهرمانی زیر 21 سال اروپا و مدال نقره 2016 المپیک، کدام یک برای شما ارزشمند تر است؟

” هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و باید از بازیکنانی که باعث چنین موفقیتی شدند تشکر کنم
 “ 

 

در مورد آینده خود در آلمان بگویید

” کار با جوان ها یکی از بخش های مهم زندگی من بود و دوست دارم آن را ادامه دهم، می خواهم به عنوان سرمربی با فدراسیون آلمان همکاری داشته باشم
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد