وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: قهرمان نشدن بایرن مونیخ موجب خوشحالی در آلمان خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس در مورد نیم فصل دوم بوندس لیگا و شرایط بایرن مونیخ اظهار نظر کرد. 

 

در حالی که لایپزیش شانه به شانه با بایرن مونیخ برای قهرمانی نیم فصل بوندس لیگا می جنگید در هفته پایانی مغلوب مونیخی ها شد تا بار دیگر بایرن پیش از تعطیلات زمستانی در مکان اول قرار بگیرد. با وجود صدرنشینی و سلطه باواریایی ها، لوتار ماتئوس معتقد است که فصل جذابی در ادامه شاهد خواهیم بود.

به گزارش fourfourtwo، لوتار ماتئوس ک برای نشریه بیلد می نویسد، در مطلبی به شرایط بایرن مونیخ و بوندس لیگا پرداخت:

“ اگر بایرن با چنین مربی و بازیکنان بزرگی قهرمان بوندس لیگا نشود، شادمانی و خنده ها در آلمان زیاد خواهد شد. آنچلوتی قصد دارد در زمینه هایی که گواردیولا موفق نبوده، پیروز باشد. بوندس لیگا در اولویت آنچلوتی است.
 

لیگ قهرمانان برای بایرن؟

“ اگر قهرمانی آن ها در بوندس لیگا در آخر زمستان تضمین شود آن موقع تمام افکار و تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان خواهند گذاشت.
 

جذابیت بوندس لیگا؟

“بوندس لیگا در ادامه فصل جذاب دنبال خواهد شد چراکه تیم ها در رقابت هستند و چیزی هنوز مشخص نشده است. این اتفاق برای فوتبال، هوادران و بایرن مونیخ خوب خواهد بود. بایرن در نیمه دوم فصل تمام انرژی و قدرت خود را به کار خواهد گرفت. حضور لایپزیش باعث جذابیت بوندس لیگا و رقابت با بایرن خواهد شد.
 

هافبک پرافتخار و اسبق باواریایی ها در آخر بیان کرد:

“تغییر سیستم از گواردیولا به آنچلوتی بدون مشکل پیش نرفته است. به همین دلیل بازیکنان برای اجرای ایده های آنچلوتی، نیازمند زمان هستند. همچنین پس از 4 قهرمانی متوالی بایرن، ممکن است بازیکنان کمی از انگیزه خود را از دست داده باشند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد