وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پل کلمنت، گزینه سرمربیگری سوانزی سیتی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از دستیار کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ به عنوان اصلی ترین گزینه سرمربیگری سوانزی سیتی نام برده می شود. 

 

نام پل کلمنت - سرمربی سابق دربی کانتی و دستیار کنونی کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ - به عنوان گزینه اصلی سوانزی سیتی برای پر کردن صندلی خالی هدایت این باشگاه مطرح شده است.

به گزارش سایت Sky Sports، پس از شکست 1-4 سوانزی مقابل وست هم یونایتد در 'باکسینگ دی'، این باشگاه ولزی برای دومین بار در این فصل دست به تغییر سرمربی زد و باب بردلی - سرمربی آمریکایی اش - را از کار اخراج کرد. پس از این اتفاق و طبق روال ماه های گذشته، بار دیگر نام رایان گیگز به عنوان یکی از گزینه های احتمالی هدایت سوانزی مطرح شد، اما اسطوره باشگاه منچستریونایتد این بار  جایی در بین گزینه های هدایت باشگاه برجسته کشورش ندارد.

منابع اسکای اسپورتس دریافته اند که هیئت مدیره سوانزی سیتی به طور جدی شرایط پل کلمنت را بررسی کرده اند و همچنین از برنامه های ارائه شده این مربی نامدار برای آینده این باشگاه تحت تاثیر قرار گرفته اند. کلمنت نام خود را به عنوان سرمربی آکادمی روی زبان ها انداخت. او سپس کمک مربی و دستیار سرمربی چلسی شد و زیر نظر گاس هیدینک و کارلو آنچلوتی کار کرد. همکاری او با آنچلوتی در پاریسن ژرمن، رئال مادرید و اکنون بایرن مونیخ نیز ادامه یافته است. او همچنین تجربه سرمربیگری در دربی کانتی را نیز دارد، اما با وجود اینکه تیمش در رقابت های چمپیونشیپ در جایگاه پنجم جدول قرار داشت، از هدایت این باشگاه برکنار شد.

چنانچه سوانزی سیتی نتواند با پل کلمنت به توافق برسد، گری راوت - سرمربی سابق بیرمنگام که در ابتدای دسامبر از این باشگاه اخراج شد - را به عنوان گزینه اصلی اش قرار خواهد داد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد