وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: گواردیولا باعث پیشرفتم شد؛ می‌خواهم جانشین آلونسو شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک ملی پوش بایرن مونیخ امیدوار است به مهره‌ای ثابت در ترکیب این تیم تبدیل شود. 

 

یاشوا کیمیش باور دارد بایرن مونیخ در رقابت برای قهرمانی فصل جاری بوندس لیگا از یک مزیت نسبت به لایپزیش برخوردار است.

به گزارش Goal، این هافبک 21 ساله که با Frankfurter Allgemeine Zeitung مصاحبه می‌کرد گفت:

“جدول دروغ نمی‌گوید. آنها با شایستگی به صدر آمده‌اند، اما بعد از تعطیلات زمستانی وضعیت فرق خواهد کرد. تیم ما سال هاست که این ساز و کار را می‌شناسد و به نظر من این یک مزیت است که ما داریم ولی آنها از آن بی بهره‌اند.
 

این بازیکن که بین سال‌های 2013 و 2015 در لایپزیش عضویت داشت، به برد 3 بر 0 باواریایی‌ها مقابل این تیم که در آخرین هفته نیم فصل نخست رقم خورد اشاره کرد و افزود:

“این مسابقه در طول یک سال و نیمی که من به بایرن آمده‌ام بی تردید یکی از بهترین بازی‌هایی بود که ارائه دادیم. تضمینی وجود ندارد که همین طور مسلط و پایدار و با اطمینان به سریال بردهای خود ادامه دهیم اما این بازی باید معیاری برای آینده باشد و خودمان را با آن بسنجیم.
 

او در مورد آینده‌اش نیز اذعان کرد:

“من 21 ساله‌ام و ژابی 35 ساله. مسلما از تجربه او برخوردار نیستم اما یکی از اهدافم این است که روزی به بازیکنی ثابت در پست او تبدیل شوم، حداقل این انتظاری است که خودم از خودم دارم اگر چه می‌دانم رقابت در خط میانی بایرن چقدر فشرده است.
 

کیمیش در پایان از پپ گواردیولا به عنوان یکی از موثرترین افراد در مسیر رشد حرفه‌ای‌اش نام برد و گفت:

“او این فرصت را به من داد تا خودم را پیدا کنم و با توقعاتش موجبات ترقی‌ام را فراهم آورد. از او بسیار آموختم و نگاهی متفاوت به فوتبال پیدا کردم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد