وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رشکه: کروس جزو سه هافبک برتر جهان است؛ او پشت سرش هم چشم دارد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، استعدایاب و مدیر فنی بایرن مونیخ به تمجید از عملکرد عالی کروس پرداخت. 

 

تونی کروس از دید نشریه کیکر به عنوان بهترین بازیکن سال 2016 آلمان انتخاب شد. کسی که این بازیکن بزرگ را کشف کرد یعنی میشائیل رشکه در مصاحبه ای با kicker پیرامون طراح اصلی مانشافت گفت:

” زمانی که کروس در هانزاروشتوک بازی می کرد یک دیوانگی خاصی در او دیدم! او یک پسر باور نکردنی بود. او در سن 15 سالگی موفق شد نظر بایرن مونیخ را به خود جلب کند و اولی هوینس حاضر شد در آن زمان با اون قرارداد امضا کند.
 “

کروس بعد از انتقال به تیم اصلی بایرن دچار افت شد اما با رفتن به لورکوزن و کار زیر نظر یوپ هاینکس مجددا احیا شد. رشکه در این باره نیز گفت:

” او در آن زمان پیشرفت قابل توجهی کرد و به بازیکنی با سطح جهانی تبدیل شد. به نظرم کروس جزو سه هافبک برتر جهان است. گاهی حس می کنم او پشت سرش هم چشم دارد.
 “

این بازیکن 26 ساله تا کنون 74 بار برای تیم ملی آلمان به میدان رفته است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
amir bayern چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 09:19

پس چرا اینقدر مفت از دستش دادید؟؟؟؟؟اینم از برکات 3سال حضور پپ تو بایرن و نبودن اولی هوینس بالا سر تیم بود که هافبک به این خوبیو مفت از دست دادن وگرنه بایرن انقدر پول داشت که بتونه قرارداد تونی کروس رو تمدید کنه مثل همین الان که داره قراردادایه بازیکنای بزرگش رو تمدید میکنه

محمد مشهد چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 09:32

اصلا از اول نباید پپ میومد مونیخ حیف هاینکس امیدوارم کارلتو جای هاینکس پر کنه چه بازیکنی رو بایرن از دست داد اونم به چه تیمی فروخت که ازش تنفر دهرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد