وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

استقبال هوملس از پیوستن زوله و رودی به بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس مدافع بایرن از پیوستن دو بازیکن هافن هایم به این تیم استقبال کرد. 

 

عملکرد مناسب سباستین رودی و نیکلاس زوله باعث شده تا برخی از باشگاه های بزرگ اروپایی عملکرد این دو بازیکن را زیر نظر داشته باشند و مطابق انتظار باواریایی ها هم در پی به خدمت گرفتن این دو بازیکن می باشند و گفته می شود مذاکرات و توافقات اولیه برای این منظور هم انجام شده است.

از همین رو متس هوملس ضمن تمجید از عملکرد آن ها از پیوستن رودی و زوله به بایرن استقبال کرد:"روز شنبه بود که از احتمال پیوستن رودی و زوله به بایرن در فصل آینده مطلع شدم و پیش از آن چیزی نمی دانستم.شاید این موضوع به این خاطر باشد که در برخی از مسابقات فصل من تنها مدافع میانی بایرن بودم.البته بد نمی شود اگر تعداد بازیکنان آلمانی تیم هم بالاتر برود.از نظر من نیکلاس چیزی فراتر از یک استعداد است."

مدیر تیم هافن هایم-الکساند روزن- هم از احتمال ترک این بازیکنان در فصل آینده ابراز تعجب نکرده است:"شایعات فراوانی پیرامون این دو بازیکن وجود دارد که نشان دهنده ی کار خوب ما در این فصل می باشد.ما توافقی با رودی نداشتیم و باید ببینیم چه پیش می آید.در مورد زوله هم طبیعیست که هر باشگاه بزرگی خواهان جذب وی باشد."

سباستین رودی 26 ساله است و قرارداد وی در پایان فصل به اتمام می رسد و می تواند به صورت رایگان به عضویت بایرن در بیاید.از وی به عنوان جانشینی برای فیلیپ لام نام برده می شود. نیکلاس زوله 21 ساله هم تا سال 2019 با هافن هایم قرار داد دارد و گفته می شود بایرن برای جذب وی پیشنهادی 25 میلیون یورویی ارائه داده است.

رودی طی 178 بازی برای هافن هایم 9 گل زده است و زوله نیز توانسته در 95 بازی در بوندس لیگا برای هافن هایم 6 بار گلزنی کند.رودی و زوله به ترتیب 12 و 1 بازی ملی نیز در کارنامه ی خود دارند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد