وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بازگشت به 4-2-3-1 بسیار خوشحال کننده بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن از بازگشت به سیستم 4-2-3-1 بسیار خوشحال است. 

 

آرین روبن فوق ستاره باشگاه بایرن مونیخ که زمزمه تمدید قرارداد او با باشگاه محبوبش نیز به گوش می رسد از بازگشت کارلو انچلوتی از سیستم 4-3-3 به 4-2-3-1 خوشحال است و در این باره به Goal می گوید:

” من خوشحال شدم چون واقعا سرگرم کننده بود. تغییر مثبت تیم را تحت تاثیر قرار داد.این سیستم برای ما بخوبی شناخته شده است، نتنها در زمان پپ بلکه در زمان فنخال و هاینکس نیز با این سیستم بازی کرده ایم، ما همیشه با یک شماره 10 در زمین بهتر کار می کنیم نقش جدیدی که بر عهده توماس مولر است.
 “

روبن ادامه می دهد:

” ما در چند سالذ گذشته بسیار انعطاف پذیر بوده ایم، ما تقریبا در هر بخشی از بازی متفاوت هستیم، ما با شگفت زده کردن حریفان کار را برای انها دشوار می کنیم. من احساس خوبی از بازی در جناح راست دارم و همچنین بازیکن کناری شما بسیار مهم می باشد که فیلیپ لام با بودن در وسط کنار من خواهد بود.
 “

روبن در مورد تمدید قرارداد خود نیز ادامه داد:

” قراردا خود را تمید خواهم کرد، من هنوز در حال فوتبال بازی کردن هستم و می خواهم تا جایی که ممکن است بازی کنم اما من باید به زندگی بعد از فوتبال خود نیز فکر کنم، چیزهایی که در حال حاضر زیاد نمی توانم انجام دهم ( ای کاش زمان بیشتری را در کنار خانواده ام صرف می کردم).
 “

بازگشت به خرونینخن؟

” اگر من جانشین رییس خرونینخن خواهم شد؟ لازم نیست در این باره نگرانی و استرس داشته باشید! اما من هنوز هم روابط و احساسات خاصی با باشگاه دارم و با مسئولان این باشگاه نیز در ارتباط هستم.
 “

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد رضایی دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 21:32

واقعا‌این ترکیب فوق العادس مخصوصا با وجود روبن و ریبری و مولر و لوا در خط حمله ای بایرن به دوران اوجش برگرده و و (با برنامه بازی کنه)

محمد سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 00:40

سیستم بسیارخوبیست امیدوارم بتوانیم انتقاممان را ازتیمهای اسپانیایی بگیریم به ویژه رئال همچنین تیمهای دیگر راله کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد